Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WiskyBokjes schreef:Nou er reed voor mij een vriendin die best dik en groot is op wisky.
Wisky was toen ongeveer 3 jaarZe liep altijd met haar hoofd omhoog en probeerde altijd te vluchten... Wisky is door haar opgejaagt met de zweep en moest bijna altijd wel lang en hard galopperen.. Daarom is wisky zo druk met de galop. De eerste keer dat ik op haar reed liep ze scheef als ik weet niet wat... nou ben er op gaan rijden enzo. Steeds meer geduld moest ik hebben omdat ze nog steeds bang was dat ze met de zweep kreeg.
Nou toen naar 1 maand ofzo hebben we een tieleman er aan gedaan, dat ze omlaag loopt. Dit pakte ze goed op waardoor ik naar 1 maand al weer zonder kon rijdenOp een gegeven moment was ze niet meer helemala aan mijn been, ik kreeg klein zweepje en meteen sprong wisky weg... ze was veeeelste bang dat ze een tik kreeg
Nou zo steeds laten wennen en ze moest gewoon de zweep accepteren. Het ging steeds beter
Nu is de rust er nog niet helemaal in terug gekeerd en nog steeds blijft de galop moeilijk. Omlaag lopen en constant vind ze ook nog mega moeilijk
maar het gaat iedere keer beter
in februari had ik dus mijn eerste wedstrijd
werd 3e met 187 punten
wisky durfde eerst ook niet de trailer op en dat gaannu ook beter
Buiten is ze ook hartstikke braaf. Maar nu ze goed loopt wilde vriendin er ook keertje op.. nou ze ging er op zitten en meteen werd wisky gek.. bij iedere vreemde die er op gaat zitten word ze gek.. dus eigelijk alleen ik kan er op rijden/zitten
![]()
Nou dat was het wel ongevere![]()
succes met lezen