Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Miesje_ schreef:Poetsen, wandelen, longeren doe ik wel eens maar dat snapt hij niet. Veder doet dat meisje ook met hem aan de lange teugel lopen dus dat zij er achter loopt. Ik vind het een beetje raar dat sommige van jullie al meteen gaan zeggen dat het aan mijn lengte licht, Heb je me wel eens zien rijden dan? Ik geef je wel gelijk hoor maar de eigenaren komen echt niet naar mij toe lopen of ik op een shetje wil gaan rijden als ik te lang ben dat kunnen hun echt wel zien hoor! Zij hebben ook gwn eigen paarden en rijden zelf wedstrijden.. ik wil hier niet meer over praten want ik heb hier al meerdere keren ruzie overgehad op bokt.
Groetjes Michelle
bietjuhh schreef:dat heb ik nu ook hoor oke in de winter wat minder want mijn shetlanders staan op het land en vindt dat blubber enzo maar niks. maar toch je kan ook lekker vrijheidsdresuur gaan doen
dat doe ik ook met mijn pony's.
Maar Marliez, Kijk in haar profiel.. ze heeft geen zin in die ***** ruzie's
shannen6 schreef:bietjuhh schreef:dat heb ik nu ook hoor oke in de winter wat minder want mijn shetlanders staan op het land en vindt dat blubber enzo maar niks. maar toch je kan ook lekker vrijheidsdresuur gaan doen
dat doe ik ook met mijn pony's.
Maar Marliez, Kijk in haar profiel.. ze heeft geen zin in die ***** ruzie's
haha dan vraag je er wel een beetje om, sorry dat ik het zeg