Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Ik 17 mei, en ik ga niet.
Vanny_ schreef:Nou dan ga ik ook niet.Ik moet zaterdag toch rijden... en ik ben al 3x achterelkaar niet gaan lessen op de manege en telkens niet afgebeld.
Maarja boeiend.
xannemijn schreef:ik vind het best wel eng om op een paard te rijden
die je niet echt goed kent..
( Ik mag morgen een paard rijden van iemand die dat vroeg dat beest is 1.76 en als het klikt word het waarschijnlijk vz paard)
hihi
Vanny_ schreef:Ja ik zou wel ff vragen wanneer hij voor het laatst heeft gelopen (en dan niet in de wei ofzo maar aan het werk is gezet).Kom je ook wel eens tegen namelijk dat mensen een of ander "gevaarlijk" beest hebben en geen zin om hem te rijden, nou hoppa bijrijdster zoeken om hem beweging te geven en ja hoor, gebeurt zo wat.
Rebeccaa schreef:xannemijn schreef:ik vind het best wel eng om op een paard te rijden
die je niet echt goed kent..
( Ik mag morgen een paard rijden van iemand die dat vroeg dat beest is 1.76 en als het klikt word het waarschijnlijk vz paard)
hihi
Ik ging op de welshpony vna een vriendin van me rijden, pony had al wéken niet gelopen *Heeft zware peesblessure gehad, zag d'r niet goed uit.. nu mochten we even stappen én een drafje van een klein stukje, écht heel klein stukje en toen racete ze in galop d'r vandaag..![]()
Naja, wel snel weer terug hoor, maar dán voel je je lúllig..
_Barbara_ schreef:Maaroké, iemand zin om mij en een aap te meeten in de BeekseBergen ?
xannemijn schreef:Woow, ik ben vrolijk maar ik verveel me ook.
waar gaan jullie heen in de zomer vakantie ?
en hoe lang?
ik ga naar Zwitseland 1 weekje (gelukkig maar) ik blijf
veel liever thuis
hah lekker naar de paarden gaan enzo.