Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lysa_ schreef:ik haat dekjes die niet passen ik heb een dekje knal roze meegenomen voor dandy uit Frankrijk ( dus die breng je ook niet even terug ) eerste keer dat ik hem om deed half uur geeikel om die hengels enzo. goed te krijgen pff... het staat hem wel enig roze haha is hij net homo met zijn roze bandages erbij haha.....,,, ik vind het zowieso moelilijk in te schatten of hem iets past
Hitime schreef:Lysa_ schreef:ik haat dekjes die niet passen ik heb een dekje knal roze meegenomen voor dandy uit Frankrijk ( dus die breng je ook niet even terug ) eerste keer dat ik hem om deed half uur geeikel om die hengels enzo. goed te krijgen pff... het staat hem wel enig roze haha is hij net homo met zijn roze bandages erbij haha.....,,, ik vind het zowieso moelilijk in te schatten of hem iets past
GHAHAHA. Homo's zijn anders héél leuk hoor
Golan schreef:Hitime schreef:GHAHAHA. Homo's zijn anders héél leuk hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hitime schreef:Lysa_ schreef:ik haat dekjes die niet passen ik heb een dekje knal roze meegenomen voor dandy uit Frankrijk ( dus die breng je ook niet even terug ) eerste keer dat ik hem om deed half uur geeikel om die hengels enzo. goed te krijgen pff... het staat hem wel enig roze haha is hij net homo met zijn roze bandages erbij haha.....,,, ik vind het zowieso moelilijk in te schatten of hem iets past
GHAHAHA. Homo's zijn anders héél leuk hoor
Noraly_ schreef:Ik ook, dan ben je er niet op het goede moment geweest denk ik
Hitime schreef:Ik reageer ook op homo.
Hitime schreef:Ik reageer ook op homo.
Lysa_ schreef:Hitime schreef:Ik reageer ook op homo.
HOOMOOOOOO???? WAAR BEEN JEEEE???
Lysa_ schreef:hii ben ik weer! ( aleen ff op een ander acount)
Hitime schreef:Hé Aniekje
Silfanoo schreef:Hitime schreef:Ik reageer ook op homo.
Dan verklaar ik je nu HOMO xD
Okee voortaan noem ik je homo
Dniekje schreef:Hitime schreef:Hé Aniekje
Rutterdeflut
_Barbara_ schreef:Lysa_ schreef:hii ben ik weer! ( aleen ff op een ander acount)
Wie ben jy ?
Hitime schreef:Deze homo heet homo, is homo, valt op homo's.
Hitime schreef:Deze homo heet homo, is homo, valt op homo's.