Hallo, allemal Ik ben hier al een tijdje niet geweest haha. Hoe is het met iedereen? @ arwin6 toevalig heb ik het zelfde hoofdstel gister gekocht Groetjes Mij
Carolienn_
Geplaatst: 15-02-09 15:55
Haha oke leuk! mijne is alweer versleten maar het is wel een mooi hoofdstel vind ik!
ja hoor marlien is ZIEK -_-' En vrijdag 'mocht' ze ook al niet naar het schoolfeest.. Right. ze had geen zin.. en ze zat al steeds van; ik weet niet of ik wil.. zegt ze maar gewon heel laf voor dat ze gaat; ja ik mag niet tss. zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.. deed ik ook een x toen ik geen zin had in schoolfeest. *Nou eigenlijk zei ik; Val dood en gooide ik m'n telefoon weg.
Ruth wat een rare droom en echt coole bril en vest . Heb geen verkleedtips voor je, beetje inspiratieloos.
Manon dat is echt irri ja als mensen proeven gaan oefenen in de les...
Gisteravond had ik verjaardag van vriendin/buurmeisje, en m'n leuke buurjongen was er ook hebben alleen maar gepraat hoor. Maar ik was heel moe. Soort van. Dus even snel m'n kop laten zien en bed in gegaan . Want m'n vriendin ging nogal opvallend elke keer hints geven dat ik hem leuk vond, echt heel niet grappig..
Dat moest ik ook een keer doen. Heb toen mijn toetsenbord gedaan xD!
Hier wat gebeurd? & leuke dingen gedaan vandaag? Ik zou vandaag gaan zwemmen, maar dat ging niet door, dus ben ik met stef & jill naar de paardjes geweest en of course naar de MACdonalds. & ga ik morgen zwemmen.
LYSANNO
Geplaatst: 15-02-09 18:01
_Barbara_ schreef:
Haai
Ik moet voor tekenen een voorwerp na gaan tekenen thuis, ik zou niet weten wat.