kom net weer van schoool
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
grapje) dus je moet hem of gewoon ff goed aanpakken desnoods flink op z'n donder geven een keer. En anders moet je eens kijken of er niks medisch aan de hand is.. tanden/zadel/rug nagekeken? Goed passend zadel vinden voor die kleintjes is heel moeilijk dat kan ik weten. Of je bent te lang/zwaar voor hem dan kan je beter iets anders doen er zijn genoeg dingen die je kunt doen naast rijden...
maar kan toch dat die anders gewoon normaal loopt en misschien is alles al in orde.
iedereen op bokt roept altijd gelijk van ja laat hem is nakijken
maar ik denk dat diegene zelf (eigenaar van de pony) best kan merken of het van binnen komt of dat het gewoon het gedrag is niet?

voor Duits SO.
echt erg dit wordt de 2e die ik voor hem ga kopen de eigenares ziet me al aankomen. Maar die vindt het ook altijd leuk als ik weer met iets nieuws aan kom.
Als ik vertel dat ik in de paardenwinkel ben geweest zegt ze altijd van o jee, kon je weer niet laten. xD

ik heb nu 2 ukie frontriemen in het goud en zilver met 2 steeninlagen.
is toch geen geld?
. dat was bij mij vandaag wel anders
..
superchique echt geen geld, maar twijfel tussen 2 rijen zilveren of gouden steentjes... wat vinden jullie? Zilver omdat bit + gespen enzo ook zilver zijn en m'n beugels ook. Maar Bandit is een schimmel dus kan het zilver wegvallen, goud valt dan meer op.
naja het is hier niet meer zo druk vind ik... L_ola schreef:Ik ga dus weer een poging doen om hier weer vaak te komen..
Besloten met Barb!
en zilver valt helemaal niet weg hoor ... kijk maar in me onderschrift daar heb ik killy met hoofdstel en frontriem staan ...en als je twijfeld wil ik morgen wel even een foto van Killy maken met goud om? dan kun je het verschil zien... onze pony's verschillen toch niet veel qua kleur
_Miesje_ schreef:NOu ik heb vandaag gereden en het ging niet normaal GOED!!!! Ben echt blij!! Maar het licht niet aan mijn lengte!! Dat maken die eigenaren zelf wel uit.
(Stomme Duits, stom gehemelte, bah.)
& Barbaraa