Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanny_ schreef:Arme Shannenheb het ook gehad alleen krijg je hier voordat je die ringen krijgt een soort van veertjes (lijken op nietjes) tussen je kiezen
. M'n broertje heeft nu elastiekjes die je aan je beugel moet vastdoen, doet ook pijn de eerste dagen
.
Hitime schreef:Ik denk dat schrijven nooit mijn sterkste kant is geweest. Of ja, misschien ook wel, maar sommige dingen zijn gewoon niet op te schrijven. Onbeschrijfbaar, omdat je er gewoon geen juiste woorden voor kunt vinden. Hoe leg je een blinde uit, hoe mooi de kleuren van een regenboog zijn als het net geregend heeft? Hoe leg je een dove uit hoe mooi de klanken van muziek kunnen zijn? Hoe vertel je je geliefde, wat je voor diegene voelt? Zie, ik zou je met alle liefde willen zeggen hoeveel ik je lief heb. Maar dat is met geen maatstaaf aan te geven. Liefde laat zich niet vangen in woorden, liefde is niet uit te leggen, liefde kan alleen gevoeld worden. Liefde zit in de kleine dingen, liefde zit in de gedachten. Liefde is als een puzzel, en jij en ik zijn twee stukjes die perfect passen. Liefde is het diepste van mijn hart, het mooiste van mijn ziel. Liefde is jij, jij bent mijn liefde. En ik schrijf dit met mooie woorden, maar die kunnen nooit datgene zeggen wat ik werkelijk voel, liefde.
Vanny_ schreef:Mooi Ruth, lijkt net of ik het eerder heb gelezen.
Weet echt niet wat te doen met vriendje...![]()
oké snap dat ie boos is want ik zou het ook niet leuk vinden als hij met 3 vrienden op vakantie ging en dat soort dingen hoor, maar hij reageert niet op m'n smsjes, praat niet tegen me op msn, neemt niet op of doet kortaf.
Ik probeer het goed te maken en hij doet zo. Heb hem net een niet zo vriendelijke sms gestuurd dus óf hij reageert op welke manier dan ook of hij stikt er maar inwaarom hebben jongens nooit ballen als ze ze nodig hebben !?
Vanny_ schreef:Maar hij is niet stomnou eigenlijk wel. Nu wel bedoel ik.
Vanny_ schreef:Maar hij is niet stomnou eigenlijk wel. Nu wel bedoel ik.
Ik had geen last van die veertjes trouwens. Wel toen ik beugel had de eerste 3 dagen ofzo en als het wordt aangetrokken en met elastiekjes.
Celiien schreef:Arme shan
ik heb ze ookg had
2 dagen![]()
maar tis het allemaalw aard
als je het straks ziet ana het iend denk je
wauw