Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yorrie schreef:Nou, ik lees het alweer...Zonder mij komt het heel niet goed hier... Zucht.... Gaat weer nergens over...
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:Nou, ik lees het alweer...Zonder mij komt het heel niet goed hier... Zucht.... Gaat weer nergens over...
Papa Yorrie is dr weer
Yorrie schreef:Inderdaad, dus gedraag je!
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:Inderdaad, dus gedraag je!
Oeh..![]()
Westernfreak schreef:Ja hoor...kom ik weer eens op een goed moment binnenvallen ?
Welshfanatic schreef:En wie heeft deze foto gemaakt? Juist jah, Sjoert... hij stond gewoon Sjoert uit te lachen![]()
Yorrie schreef:Jaja, dus kijk maar uit!Maar werkelijk, gaat toch nergens over?! Of wel dan? En dan ben ik een uurtje weggeweest...
Ohw, oh, oh...
vanda's schreef:Dieren maken zich nooit druk over wat anderen ervan denken, wat ze doen. Heerlijk toch
PeeWij schreef:vanda's schreef:Dieren maken zich nooit druk over wat anderen ervan denken, wat ze doen. Heerlijk toch
Daarvan dat ik me tot dieren aangetrokken voel!
PeeWij schreef:vanda's schreef:Dieren maken zich nooit druk over wat anderen ervan denken, wat ze doen. Heerlijk toch
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:
Ehh....
PeeWij schreef:
Dit had ik dus verwacht. Ja op de goede manier! Heerlijk als je bij je pony's in het land loopt, kom je helemaal tot rust en valt alle stress van je af.
Al heb ik niet zo heel snel stress!