zo nou zijn m'n tanden goed genoeg gepoetst *gaat weer
xManon_
Geplaatst: 15-02-09 13:16
Nee want het is mijn les niet en het gaat per les of je aan de beurt bent voor een proefje.
Succes Noraly!
Irritant he als mensen niet reageren! Ik heb net ook twee mensen gesmst of we proefje gaan oefenen, maar ik krijg geen reactie. -.-' En ik moet op een gaar paard. Die zo scheef is als een banaan en niet echt een rem heeft. Fijn. http://staljasper.nl/Fiona.jpg
Maar dat is 'ie niet Nee maar vroeger was ik heel erg bang en alles wat ook maar een beetje doorliep vond ik eng. En daarom vind ik het nog steeds niet echt cool als een paard geen rem heeft.
Ik heb zaterdag carnaval rijden, maar ik ben al 2 weken niet op de manege geweest, dus weet ook niet of ik dan op Kuz ofzo mag. Maar ik wil wel graag meedoen, weet alleen niet hoe ik me zou moeten verkleden.
Ik droomde dat paramore in nederland kwam EN OOHJA! ik heb me vanaf vanacht voorgenomen, één hele maand niet over Paramore te praten in dit topic. En het gaat me lukken jongens.
HAHAHA Ik heb een webcam in mijn laptop En met de nieuwe msn kan je dan je eigen msnplaatje maken en dan bewegend, dus een filmpje van jezelf als msnplaatje
Carolienn_
Geplaatst: 15-02-09 14:09
Hhahah ziet er echt debiell uit of niet?
Laatst bijgewerkt door Carolienn_ op 15-02-09 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt