Toen radio op andere zender gezet en nog een half uur/3 kwartier gelezen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? 

Cynn_x schreef:Ik heb gevraagd of ik mag meeten, maar nee hoor..
mooie foto's had je weer gemaakt! 
Cynn_x schreef:Ik doe aan automutilatie en ben erg depressief
vind het echt vervelend voor je dat je je zo rot voelt, ik schrok er best van! Maar dat wat je vriendin zei vind ik echt laf... ze hoort te accepteren hoe je bent en wat je ook doet!
welk ras? Ben benieuwd naar een foto!
laat maar weten als er nog iets belangrijks was!
!
Cynn_x schreef:Dat is lief Tania, maar ik kan er niets aan doen dat ik aan automutilatie doe.. Voor ik het weet is het alweer gebeurd.![]()
Niets voor niets dat ik ook (bijna) nooit met een mouwloos t-shirt rondloop en tegenwoordig draag ik dan een polsband.
2 weken geleden sprong ik nog bijna voor de trein

Rebeccaa schreef:Cynn_x schreef:Dat is lief Tania, maar ik kan er niets aan doen dat ik aan automutilatie doe.. Voor ik het weet is het alweer gebeurd.![]()
Niets voor niets dat ik ook (bijna) nooit met een mouwloos t-shirt rondloop en tegenwoordig draag ik dan een polsband.
Cyn![]()
![]()
Cyn, niet doen hoor.![]()
Als je wat kwijt wilt mag je altijd pm'en of me aanspreken op msn hé
Ik ben nu zover dat 't alleen nog kleine krasjes/littekentjes zijn.. Kan dus éindelijk weer normale t-shirts aan..

shannen6 schreef:Hey,
ook ik heb niet goed geslapen xD
Ging om 2/3 uur maar even een boek lezen,
en heb toen tot iets van 5 uur gelezen xD
Maarja, daar ben ik nu wel aan gewend
ging ff op internet zoeken; blijkt dat je er sterke bijwerkingen van kan krijgen zoals misselijkheid/slecht slapen/erge nachtmerries enz. Cynn_x schreef:Dat is lief Tania, maar ik kan er niets aan doen dat ik aan automutilatie doe.. Voor ik het weet is het alweer gebeurd.![]()

Rebeccaa schreef:shannen6 schreef:Hey,
ook ik heb niet goed geslapen xD
Ging om 2/3 uur maar even een boek lezen,
en heb toen tot iets van 5 uur gelezen xD
Maarja, daar ben ik nu wel aan gewend
![]()
Nadeel is dat als ik niet kan slapen, altijd van die gezellige gedachten heb
.
oja en de 28ste ook nog gele koorts inenting en dat allemaal voor een weekje Gambia.