Westernfreak schreef:Regientje, hoeveel hengsten nemen jullie mee naar de HK ?
En ach....mensen moeten ook werken hè....
weten we nog niet precies...... sowieso 2 denk ik!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
regientje schreef:ja moet ik echt snel doen! vrijdag avond... ehm... kan jij waarschijnlijk niet?! verjaardag van je oompje dan???
regientje schreef:ja is goed, volgens mij heb ik namelijk vrijdagavond niet wat! maja is altijd wel genoeg voor school te doen!
thinkaboutit schreef:Westernfreak schreef:Regientje, hoeveel hengsten nemen jullie mee naar de HK ?
oh oh oh
Westernfreak schreef:Welke afstamming hebben ze Regientje ? Kan ik erop letten tijdens de HK
thinkaboutit schreef:Westernfreak schreef:Welke afstamming hebben ze Regientje ? Kan ik erop letten tijdens de HK
het is natuurlijk vreselijk dom om dat van te voren te gaan melden. je weet nooit of de hengst goed genoeg is en of er nog wat gebeurt in de tussentijd...
tralalalalalalaa
thinkaboutit schreef:en juist daarom moeten we het proberen gezellig te houden hier
Westernfreak schreef:thinkaboutit schreef:en juist daarom moeten we het proberen gezellig te houden hier
Helemaal mee eens !
Westernfreak schreef:Ik ga zo ook weer. Duik straks de stallen maar even in. De paarden hebben vast minder moeite met de regen dan ik, dus mogen die lekker buiten spelen.tot later !
regientje schreef:nee dus... helemaal in mijn upsie hier! ga er dan ook zo maar vandoor!
ffies naar de paarden! Ik kan met de hoefsmid mee rijden dus hoef gelukkig niet te fietsen in de regen!! joepie!