Maar vanochtend hoorde ik voordat ik naar school vertrok nog iets over van Persie? Dat hij alleen even in de basisopstelling mocht spelen? Dat ie geblesseerd is/was?
ik had gister een wedstrijd op Zil, maar 1 proef, was video instructie zooo cool, had 200 punten!! nog 2 winstpunten en ik ben M1, zal leuk worden met achterwaarts...
M1/ AB dus ik ga naar de L2 proeven maar Zilver is levensgevaarlijk als het gaat om alles dat achter uit gaat(ok, dat is er ook weer uit) ik ben voorzichtiger geworden ons laatste ongeluk, vreselijk was dat...
ik was 3 dagen ervoor ontzettend hard van Zilver afgedonderd op het hek, en ik had uitval dus ik ging extra vroeg naar zilver, ik zonder zadel, hoofdstel of enig ander iets op Zilver, en Zilver bokken, rennen draaien, nouja we hadden eigenlijk gewoon lol zoals altijd en daarna rustig gaan stappen en ik ging over het midden en zilver raakt opeens helemaal in paniek gaat trillen, zweten en onwijs hoog stijgeren, ik probeerde haar voorwaarts te rijden, maar toen sloegen we al achterover... Zilver was net als de keer daarvoor op mijn linkerbeen gevallen, maar alles was nog heel. Toen er gelijk weer opgesprongen en me toen echt geschrokken want ze liep echt niet goed, hinkelend springend van het ene op het andere been dan opeens steigeren stilstaan niet meer willen lopen, springen enz. ze trilde nog erger dan eeerst, gelukkig waren mijn moeder en haar instructrice der en ze dachten aan een spier dinges, ik dekentje halen, en kom ik terug staat die truffel gewoon te eten! (ze heeft er niks aan over gehouden en steigerd nu al een stuk minder)