Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Silfanoo schreef:Vanny_ schreef:Weet je wat ik leuk vind. Als bij m'n broertje z'n boxer er weer een meter bovenuit steekt, er aan trekken naar boven.
Gheheh xD
Jongens doen dat meestal bij strings vn meisjes.
Jongens uit mijn klas pakken je bh bandje en trekken eraan en laten dan los, wat nogal pijnlijk is..

. Oke soms kun je er niks aan doen, maar sommige meisjes doen dat 'expres' (ja die zijn er
). Dan hebben ze lage broek, en dan ook nog zonder riem. Vorig jaar zat zo'n kind uit m'n klas... kreeg iedere dag wel te horen dat ze d'r broek ff omhoog moest doen. En dan deed ze dat, zag je het nog steeds. Vanny_ schreef:Met die strings, dan denk ik van ja dan moet je maar niet je string een meter uit je broek laten 'steken'. Oke soms kun je er niks aan doen, maar sommige meisjes doen dat 'expres' (ja die zijn er
). Dan hebben ze lage broek, en dan ook nog zonder riem. Vorig jaar zat zo'n kind uit m'n klas... kreeg iedere dag wel te horen dat ze d'r broek ff omhoog moest doen. En dan deed ze dat, zag je het nog steeds.

Hitime schreef:Moet 'k 'm doorsturen Robin?
Uh, ik doe nogal moeilijk. Ik doe eerst gewoon alle letter in 't zwart, en dan eerst de L rood, en dan op slaan. Dan de O rood, en dan ook opslaan.. En zo 't hele woord, en dan achter elkaar plakken