Mn zusje ging gisteren ook met Silke aan de haal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eigenlijk moet er een waarschuwing staan vóor dat er foto's van die 2 worden geplaatst. Dan kan ik alvast gaan klaarzitten met een slabbetje en een kwijlbakkie  

Gianti schreef:wauwww jij moet er ook maar een waarschuwing bijzetten JoyCiej007!!! wat een gaaf beessie heb jij toch!!
  al is 't me er wel 1tje hoor, qua karakter  

met name van die Priscilla  

Diane_Basje schreef:Dit is hij toch niet zelf op de foto? Hij is toch pas net 2?
vivana schreef:Jawel hoor,this is only for fun,hij is totaal relaxed zoals je ziet,ik heb al zóveel met hem gedaan hij weet niet beter.Heeft zo z'n voordelen als je ze van veulen af aan hebt..
En over een half jaar mag hij 2x in de week met mijn kindjes werken

GvP schreef:Mijn nieuwe aanwinst, de palomino jaarling welsh a (v. Hy-binder) van Truselientje. Ben er superblij mee, vooral dat ze zo ontzettend lief is, maar daarnaast ook een plaatje om te zien![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
                                                         VisibreTeam schreef:Haha leuke welsh cob
Mn zusje ging gisteren ook met Silke aan de haal
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

hij is echt leuk Lies! maar staat ie te koop??                                                         
 Het is gewoon beter voor hem, maar alleen waar het goed bij voelt hoor!                                                         Neok_Grijsje schreef:IGvP schreef:Mijn nieuwe aanwinst, de palomino jaarling welsh a (v. Hy-binder) van Truselientje. Ben er superblij mee, vooral dat ze zo ontzettend lief is, maar daarnaast ook een plaatje om te zien![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
wat een supermooie Welsh !
Ik hou van kleurren die minder voorkomen, ik ken nog wel een Palomino, en dat si dan toevallig ook een Welsh, maar Palomino komt niet zo veel voor
. Voor mij was het karakter vooral wat de doorslag gaf. Een klere eind rijden naar noord Nederland, maar voor een werelds merrietje dat zich zonder klieren laat poetsen en betuttelen door mijn 2-jarige dochtertje. Diertje laat zich niet zomaar van de wijs brengen en ze kunnen samen lekker nog een paar jaar aan elkaar wennen voor het zover is. 
. Geintje whahaha! Ze mogen allebei nog een tijd groeien haha