Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:Als het je niet te doen is om de premiekeuring en de bijbehorende predikaten, dan zijn de diverse "engelse"shows een prima alternatief. Want op een keuring van de NWPCS mag je maar 1x per jaar meedoen en dan nog de CK en dan heb je het wel gehad.
Wil je graag de competitie aangaan, dan kun je op shows van de WPCv al 3x meedoen, dan is er de show in Almkerk, de Dragonshow, Zeeuwse dag van het paard, de keuring van de vriendenkring, fokdag in Lierop, en een aantal shows net over de grens in Belgie. Volgens mij zijn daar de inschrijfgelden lager.
Alhoewel wij in de beginjaren, voor we lid waren van de WPCV toch wel meer betaalden dan leden. Een rekensommetje leerde ons toen dat door met 3 ponies deel te nemen we het lidmaatschap er al weer uit hadden, tja.
Overigens al die nederlandse fokkers die in Engeland meedoen op shows, moeten wel bergen geld kwijt zijn, en die hoor je nergens over.
cappelstud schreef:Waarom denk je dat het WPCS eerst een onderzoek doet vooraleer pony's te aanvaarden van dochterstamboeken ?
Dyonne schreef:Wat ik me eigenlijk afvraag.
Mijn merrie is geregistreerd bij het NWPCS.
Maar haar beiden ouders zijn geïmporteerd.
Kan ik haar dan zo registreren in het WPCS?
En wat betreft haar veulen? Dan moet ik eerst haar WPCS registreren als ik het goed begrijp?
Ik weet nog niet waar ik haar veulen ga registreren hoor, maar was wel benieuwd.
inowa schreef:wie zijn er vrijdag en zaterdag op de HK??
misschien leuk om elkaar te meeten dan..