Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WiskyBokjes schreef:wie is er jarig

.
. Rebeccaa schreef:Vind het toch wel netjes hoor Cynn.
Maar ik ga weer =)
Dadaa.
Ben nu helemaal doood... ik was om half 6 thuis. 
ik zat de kilometers, uren & minuten af te tellen in de auto haha. Tussendoor zijn we 1x gaan tanken en toen ging ik ff kijken bij Ban, stond hij helemaal te trillen...
maar hij was opvallend rustig in de trailer verder. Maar er hing een goed gevulde hooinet, en als er eten is dan is hij wel stil.
Hij was ook heel voorwaarts met het rijden, maar later kon ik hem beter bij me houden en liep hij braaf. Tussen de anderen rijden was ook geen probleem gelukkig. Want thuis heeft hij het niet zo op andere paarden. 
hij vond het volgens mij heel leuk. In het bos ging het ook goed, hij ging alleen wel een beetje snel. Springen ging ook goed, alleen met wedstrijd wel 3 weigeringen, maarja hij heeft verder alles gesprongen en het was ons eerste parcours samen.
Was iig heel grappig en leuk om te doen.
Heb ook een pb'tje gekregen over de meeting op 10 mei, maar gaat dat nog door? Wil iemand ff hoe & wat in het kort maar krachtig neerzetten? 
Noraly_ schreef:Ben Benieuwd Emmie

Hij rende het erf op, en daar konden ze hem vangen... nou dat ding is echt laag ik snap echt niet hoe hij daar onderdoor kon komen
jammer genoeg konden ze het niet filmen ofzo omdat het zo snel ging haha...Silfanoo schreef:Over een jaar mag jij gewoon scooter rijden -,-
Dan kom je me wel eens ophalen met je scootertje, hea

shannen6 schreef:shannen6 schreef:Volgens mij is Tania de oudste?
16 geworden
jij hebt opgelet haha
je moet wel regelmatig iets van je laten horen he
kaoutar schreef:Ik heb een vraagje!!
Wat gaan jullie doen met koninginnedag doen?
.