Ik heb hem naar mijn opa gebracht en die zou hem afmakenHij doet iets met hem waarvan dr gaat slapen, en dan gaat die rustig dood...
Ik hoop dat hij in de hamsterhemel komt !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb hem naar mijn opa gebracht en die zou hem afmaken
Ik hoop t ook!
x__Ellis schreef:Mijn hamster gaat/is doodIk heb hem naar mijn opa gebracht en die zou hem afmaken
Hij doet iets met hem waarvan dr gaat slapen, en dan gaat die rustig dood...![]()
ons appartement is aan zee dus een fantastisch uitzicht! heb geen zin/tijd om alles bij te lezen, maar het gaat de goede kant op! nog maar170 pagina's!
_Barbara_ schreef:Ik hoop t ook!
sterkte drmee
prom schreef:x__Ellis schreef:Mijn hamster gaat/is doodIk heb hem naar mijn opa gebracht en die zou hem afmaken
Hij doet iets met hem waarvan dr gaat slapen, en dan gaat die rustig dood...![]()
AAAh jeetje, wat had hij dan? Voor zover je het kon zien dan??
dus hij heeft helaas nog wel kleine sokjes.
had ik ook eerst met Angel, ik was op vakantie geweest, en ineens heelmaal uit dr wintervacht en een stuk witter
EN mag nu nooit meer foto's maken met die camera! En de verzekering is bezig met MIJN camera, dus datduurt nog wel even maar krijg wel een vet coole

Hebecht enorme keelpijn, alles doet pijn, en ik tril heel erg..
...
*
?
Maar wel met een harde R
maar oke. wat moet ik zeggen