Ik ging eerst douchen, m'n moeder was er toch nog niet.
Ooo, dat is een rotcijfer Rebecca.
We gingen lekker een buitenritje maken, ik samen met een ander meisje op 1 pony. Zij op het zadel, ik er achter.. En zo lekker een uurtje gestapt, kleine stukjes gedraafd, en daarna in de bak even gegaloppeerd. (Zit wel raar hoor! ) Daarna nog even serieus gereden, ging goed. Ben nu wel moe, en heb nog een feestje ook..
Pfoe achter het zadel zitten is best vermoeiend. Moest ik ook toen ik klein was en ik van een manegepaard af was gevallen in het bos. Paard was teruggegaan naar de manege en toen moest ik bij de instructrice achterop, maar dat was echt zo'n hobbelpaardje.
Nah jammer zeg caro! D'r was toch iets met de opendag van je vaders werk ofzo hoorde ik? Nja mijn mama moest toch de proef van Marlouk lezen dus ben er niet voor niks geweest; en het was heel gezellig
Carolienn_
Geplaatst: 14-02-09 20:16
Aah noor ik weet het ja, mijn vader organiseerde die dag zegmaar en zou om 4 uur bij mij zijn komt ie om half 5 en moest om 5 uur inrdijden en nog een halfuur rijden daarheen
Kykt er iemand TMF? Wat een gezeik? "Ja nu nummer 8, Lady Gaga" is het nummer 7, Katy perry en net ging t de hele tijd over Coldplay, kwam Lady Gaga Right..
Waarom was die sukkel d'r niehiet oke niet dat ik met m had durven dansen.. but.. however annemarie antwoord niet op sms en msn en ik moet weten hoe laat ik daar morgne moet zijn?
Telefoon leeg en msn per ongeluk aan laten staan? Anders ff bellen op der huisnummer.
Ik ben nu aan het opruimen. Sort of. Ik moest maandag gaan opruimen van mn moeder, maar ik wil van morgen tm maandag bij een vriendin slapen. Dusja dan ga ik nu maar opruimen en zometeen heel lief vragen of ik bij haar mag logeren.