madrieka schreef:Hey mensen goede morgen...
nog geen scoot in zicht ,ik wou dat ze opschoten met die grote geel met paarse bus....
Balen zeg... Ze hadden wel beloof dat hij deze week komt toch?? Heb je nog gekeken voor die stickers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:Hey mensen goede morgen...
nog geen scoot in zicht ,ik wou dat ze opschoten met die grote geel met paarse bus....
vanda's schreef:Ik zeg alleen maar dat je niet ziek wordt van wat wind en regen... Ik wil jou helemaal de grond niet in drukken, heb geen idee of jij wel of niet gezond leeft en ziek worden kan iedereen. Maar je wordt niet ziek van wind en regen, daarvoor moet er wel iets meer aan de hand zijn...
Hopelijk wordt jij snel beter en heeft dat ook positieve invloed op je humeur
toptoys schreef:Als het goed is , ligt ze nog in bed...![]()
iedereen is wel eens ziek.
PeeWij schreef:Ja het staat erop! Eigenlijk niks nieuws, mis wel een hengstveulen van dit jaar, zal dus wel voor de verkoop zijn!
Welshfanatic schreef:Hmmm het komt heel anders over hoe het er staat
vanda's schreef:madrieka schreef:Hey mensen goede morgen...
Balen zeg... Ze hadden wel beloof dat hij deze week komt toch?? Heb je nog gekeken voor die stickers?
PeeWij schreef:dames, zijn we ongesteld ofzo!Kan je ook heel ziek van zijn
vanda's schreef:We?! Alleen WF is ziek hoorToptoys heeft alleen in de storm gereden, Madrieka wacht op d'r scoot en ik zit hier gewoon te zitten
vanda's schreef:Ze kan heel Nederland doorcrossen met dr scoot
PeeWij schreef:vanda's schreef:We?! Alleen WF is ziek hoorToptoys heeft alleen in de storm gereden, Madrieka wacht op d'r scoot en ik zit hier gewoon te zitten
Met andere woorden, jullie zitten gewoon allemaal niks te doen en een beetje de spanning op te bouwen.
Wel lief zijn voor elkaar!![]()
Maderieka Ik hoop voor je dat hij deze week nog komt, haal je vught op dat ding?
PeeWij schreef:vanda's schreef:Ze kan heel Nederland doorcrossen met dr scoot
Moet ze onderweg wel een paar keer de accu's kunnen bijladen!
vanda's schreef:vanda's schreef:Ze kan heel Nederland doorcrossen met dr scoot
Moet ze onderweg wel een paar keer de accu's kunnen bijladen!
]
Nee, kwestie van een paar reserve accu's meenemen
madrieka schreef:PeeWij schreef:Maderieka Ik hoop voor je dat hij deze week nog komt, haal je vught op dat ding?
Hij heefd een actieradius van 40 km dus....als ik hem bij jou dan weer kan opladen....
yorick schreef:Zo gezellig vandaag zie ik.Hier is alles ok.Nog 6 uur werken en dan snel naar huis omkleden en trainen geven,dan de kantine in en om 12 uur weer naar huis.En dat morgen weer,dus zal ik niet veel te zien zijn op Bokt vandaag en morgen.