Nou, ik hoorde van alle andere klassen dat ze hele leuke dingen gingen doen en het heel gezellig hadden. Iedereen lette gewoon goed op bij de lessen enzo. Nou, bij mij waren er ten eerste een paar jongens dronken. De rest van de klas liep aan een stuk door energydrink te drinken, iedereen was dus heel druk. Zelfs bij de les die we kregen van de burgemeester praatte iedereen er doorheen. Ik bedoel, voor zo'n man moet je toch respect hebben! Ook kregen andere andere klassen hele leuke lessen, wij kregen de stomste dingen. En verder.. hebben ze gewoon de hele nacht flauw tegen me lopen doen, dat is nog wel het ergste
Damn, had ik nou maar niks gezegd, ik heb die brief net ook gekregen, en het zit bij mij in de familie xD Dus ik moet ze Echt ik ben echt panisch voor prikken xD
Vanny_
Geplaatst: 14-02-09 15:51
Rebec da's nou balen dat HIJ ziek was was het wel leuk verder?
Arwin6 schreef:
nivea gekleurde dagcremé ofzoiets..Nouja soort foundation.
Die is echt fijn, daar had ik een keer zo'n proefdingetje van
Maya balen van lesmarathon érg kinderachtig... zoiets zou op z'n minst lekker gezellig moeten zijn, als je zo lang op school moet zitten.
oo ik heb echt super lekker gereden op Bandit zo'n mooi weer! Eerst kreeg ik hem er niet echt goed doorheen, dus ff goed losgereden en daarna liep die super, ook paar pasjes wijken erbij gepakt, ging goed. Daarna kwartiertje zonder zadel gereden, ging zo fijn beetje gedraafd en gestapt in het zonnetje. Want als ik aangaloppeerde zonder zadel ging die bokken . Morgen heb ik hem weer, maar dan schijnt het minder weer te worden...
Shannen dan zou ik die prikken ook halen, als het in je familie zit... ben ook als de dood voor prikken .
Was trouwens m'n laarzen wezen ophalen, maar ze zaten bovenin bij de schacht veel te wijd, dus dat moet worden ingenomen en dan zijn ze eind volgende week klaar. Dus heb ze nog niet. Maar ze zijn moooi! Het rare was dat ik had gedroomd dat ik ze ging ophalen, en toen zaten ze bovenin ook te wijd! Voor de rest zaten ze best lekker voor zover net nieuwe leren laarzen lekker kunnen zitten. En ik lijk net een mongool met lopen haha. Gelijk even laarzentrekkers en laarzenknecht gehaald, stalschoenen met bont erin en Likit-reep appelsmaak voor m'n kleine wuppie .
Hoi. Gisteren bij Marita gegeten en bij mijn moeder geslapen, ze belde dat ik moest komen...
Ik ga even bijlezen.
__Anouk
Geplaatst: 14-02-09 17:57
Bijgelezen.
Dat is rot voor je vind Maya! En zo kan je je toch idd niet gedragen tegen een burgemeester. Haha Ruth! Alvast sterkte Shann! Mooi dat het goed ging Taan! Haha, dat is raar van die droom. Ik heb alleen even op blz. 329 gereageerd.
Auch, ik wreef net in mijn oog, heel zachtjes, en toen was mijn lens verschoven. Dat deed echt kei pijn, toen moest mijn vader 'm weer terug proberen te krijgen. Als je uit welk jaar komt zou je zo'n brief moeten krijgen? (Van die prik)
Morgen is Laura jarig(16 alweer ) en vieren we ook nog mijn verjaardag én die van mijn vader(die is 4 maart jarig). We hebben nu franse kaas etc. in de koelkast staan en dat stinkt! Bleh.
Heb net carnavalskleren gekocht. Shan, als het in de familie zit zou ik hem zeker halen! En balen Maya, vind het ook erg raar dat mensen niet even normaal doen als je ls krijgt van de burgermeester..