bijvorobeeld Horzes of zon anky spel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb je een DS?
dan moet je eer R4DS kopen, 60 euro en dan kun je gratis spelletjes downloaden

moet nog iets van 90 blz. lezen van een Engels boek waar ik niks van snap... er staan ook geen samenvattingen/recensies ofzo op i-net =( doe ik goed

!.en zaterdag mag ik er weer heen
.kan niet wachten!.
heb je een foto? Vanny_ schreef:Hooi. Ik heb morgen een boekoverhoring voor Engels maar ben weer zo slim geweest om het lezen tot zo laat mogelijk uit te stellenmoet nog iets van 90 blz. lezen van een Engels boek waar ik niks van snap... er staan ook geen samenvattingen/recensies ofzo op i-net =( doe ik goed

vind het fijne vrijetijdszadels.en als ik de maat van Winnetoe neem kan ik hem later ook gebruiken.heb al een leuke tweedehandse gezien voor 100euro.achja zie wel 

. Je kreeg er geen cijfer voor alleen vold./onvold. Je moest in het Engels vragen beantwoorden zoals 'Wat zijn de hoofdpersonen, vertel in het kort de inhoud in 50 woorden, zou je het boek aanraden waarom wel/niet' enz. Ik kon die vragen zo beantwoorden
heb gewoon soms een paar dingen erbij gelu.ld gelukkig kende die vrouw mijn boek niet.