Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Spannend he wachten, geduld is een schone zaak.
**censuur**
Yorrie schreef:Hebben jullie geen telefoniste daar ofzo?!?
PeeWij schreef:Yorrie schreef:Je weet toch dat je in een keuzemenu komt en als je 1 kiest, kom je rechtstreeks bij mij uit!Hebben jullie geen telefoniste daar ofzo?!?
Yorrie schreef:PeeWij schreef:Spannend he wachten, geduld is een schone zaak.
**censuur**
Peter, doe maar ff via PB anders... Lijkt me beter.
PeeWij schreef:Silence hmmm even denken, dat is toch die palomino met die geweldige moederlijn?
vanda's schreef:PeeWij schreef:Silence hmmm even denken, dat is toch die palomino met die geweldige moederlijn?
Ja die.. HEt staat er nu op als het goed is
vanda's schreef:Je wordt niet ziek van wind en regen... Je wordt ziek als je weerstand slecht en je daarna kou vat of een virus binnenkrijgt...
Toptoys eet vrij gezond volgens mij en is de wind aan de kust gewend, dus het zal wel loslopen
Het waait wel minder dan gister en eergister of niet Toptoys?
Welshfanatic schreef:vanda's schreef:Je wordt niet ziek van wind en regen... Je wordt ziek als je weerstand slecht en je daarna kou vat of een virus binnenkrijgt...
Toptoys eet vrij gezond volgens mij en is de wind aan de kust gewend, dus het zal wel loslopen
Het waait wel minder dan gister en eergister of niet Toptoys?
Mjah... als het jou bedoeling is om mij de grond in te drukken met die opmerking ben je goed bezig hea. Slaat natuurlijk nergens op. Ligt helemaal niet alleen aan wat je eet, en als jij nou echt denkt dat ik niet gezond eet oid heb je het mooi mis. En anders blijf je in die waan, ik weet wel beter.
Welshfanatic schreef:Ik niet... laat me niet op zo'n manier vertellen wat ik in haar ogen wss verkeerd doe