Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:Dat komt omdat hier voornamelijk volwassenen opzitten die ook moeten werken voor hun geld! En het ene moment heb je gewoon meer tijd over als het andere moment. Nu is iedereen gewoon heel druk!
Gek mannetje
Maar wel een liefie, hihi
PeeWij schreef:Je hoeft niet onder het bureau weg te kruipen, gewoon zeggen wat je denkt!
Noetanchamon schreef:IRL kun je ook niet even je IRL uit zetten, dat is juist zo lekker van bokt. Als het te verhit raakt dan zit er een knopje op je pc
PeeWij schreef:Je hoeft niet onder het bureau weg te kruipen, gewoon zeggen wat je denkt!
Sorry maar als ik nu moet zeggen wat ik denk dan levert me dat een ban op. Zijn jullie me wel een dagje kwijt.....
PeeWij schreef:Mensen ik ga afsluiten en naar huis toe!
DAAAAG
tot later!
hihi
yorick schreef:Ik hoorde mijn naam vallen volgens mij
yorick schreef:altijd zeggen wat je denkt noetanchamon,niet schamen voor je mening,doet niemand hier.
Noetanchamon schreef:yorick schreef:altijd zeggen wat je denkt noetanchamon,niet schamen voor je mening,doet niemand hier.
Schaam me niet voor mijn mening![]()
Heb geen zin in een ban en die krijg ik geheit als ik hier alles ga opratelen dus dat doe ik niet
Noetanchamon schreef:yorick schreef:altijd zeggen wat je denkt noetanchamon,niet schamen voor je mening,doet niemand hier.
Schaam me niet voor mijn mening![]()
Heb geen zin in een ban en die krijg ik geheit als ik hier alles ga opratelen dus dat doe ik niet
Noetanchamon schreef:By the way Yorick......die ingewanden van double O 7 die hebben toch wel flink lopen stinken hier hoor!
yorick schreef:doe dan maar ff pbtje naar mij,laat je maar eens gaan.
Dacht het niet, maar jullie zijn helemaal niet nieuwsgierig ofzo:? Noetanchamon schreef:yorick schreef:doe dan maar ff pbtje naar mij,laat je maar eens gaan.
Dacht het niet, maar jullie zijn helemaal niet nieuwsgierig ofzo:?
Welshfanatic schreef:Zou het mensen boeien dan? Wat jij denkt? (gewoon algemene vraag hoor, niks aanvallends)
Noetanchamon schreef:Zijn jullie mijn boktgeschiedenis aan het doorlopen????