En fack
ik heb geen lipgloss ofzo.

*Gaat zoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hitime schreef:Mijne zit meestal.. Even kijken, in de spiegel links dus voor mij rechts.
Ik heb labello.
ghehe.
en geeft af
staat best gaaf!
heb zin om te stappen!
ik was bóós! Ik dacht, tel tot 10, tel tot 10...
hij heeft ook zo'n witte zonnebril gekocht, ging die dat ding op zetten enzo, hij heeft hem meegenomen. Wie doet er nou een focking zonnebril op naar een disco
.
@!$%**!! 
al sla je me dood. Nou komt het mooie, had ie een keer m'n telefoon geleend toen hij uit ging, dus de volgende dag allemaal sms'jes van allemaal meisjes, wordt ie boos omdat ik ze lees, halloo het is toch míjn telefoon, krijg sms'jes van nummers die ik niet ken, hoe kan ik dan weten dat die voor hem zijn?!
van Boris (ons welshje) en van m'n kwpn'er aan het vrijspringen :p [SPR-ITP] Boris (welsh A) en vuurfee (KWPN) Vrijspringen!!
zal btw zo even teruglezen, eerst ff eten

want met lippenbalsem heb ik vaak dat ik juist meer velletjes enzo krijg
vorig jaar had ik ook SK, was ik elastiekje vergeten en verder had niemand nog een extra elastiekje, kreeg ik van zo'n toa zo'n rubber elastiekje, nou die kreeg ik er echt niet meer uit en het deed echt pijn
moest ie eruit geknipt

xManon_ schreef:Haha dat doet pijn man!
Wij hebben wel gewone elastiekjes bij sk (nouja van die dikke goedkope dingen) maar ik vind die dingen zo ranzig.![]()
Dus nu heb ik standaard elke dag een haarelastiekje om mn arm.
Hehe onhandelbaar haar Bianca, als je met nat haar bent gaan slapen?
naja dan maar staart in anders moet ik eerst alles nat gaan maken heb ik noooooooit geen zin in net zoals me opmaken haha maar al s avonds de deur uit ga
Behalve voor uitgaan... vandaag weer lekker Toos make-uploos naar school gegaan
had toch alleen maar 1,5 uurtje herkansing maken en daarna met een vriendin naar de winkels, boeiendd. Beetje lipgloss en gaan met die banaan.
Ik heb nog steeds geen nieuwe mascara gekocht, vergeet het steeds!
.