Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diane_Basje schreef:Het opstellen ligt volgens mij ook aan de pony zelf. Sommige doen het vanzelf.@ Joost, ik kan maar één foto (zw-w) van Sprig vinden, vind het alleen jammer van die houding. Volgens mij was het vroeger gebruikelijker om ze zo op te stellen.
PeeWij schreef:Waar maak je je toch druk over! Welsh is gebouwd op lijnteelt!
Heb een Revel Jeeves dochter met een merrieveulen aan de voet van Ysselvliedts Shy Charmer (Revel Jeeves) half zus x half broer. Super veulen en wordt opgefokt. Volgend jaar waarschijnlijk te bewonderen op de diverse shows!
PeeWij schreef:Waar maak je je toch druk over! Welsh is gebouwd op lijnteelt!
Heb een Revel Jeeves dochter met een merrieveulen aan de voet van Ysselvliedts Shy Charmer (Revel Jeeves) half zus x half broer. Super veulen en wordt opgefokt. Volgend jaar waarschijnlijk te bewonderen op de diverse shows!
joostvangestel schreef:Verhoudingen zijn het zelfde gebleven, moest m alleen iets groter hebben voor mijnalbum.nlis dat nou dezelfde foto als deze?
http://www.forlanstud.com/images/09%20T ... 0Sprig.JPG
Volgens mij moet je ook uitkijken met rekken van foto's
PeeWij schreef:Ja je kunt ook het wiel opnieuw willen uitvinden of gewoon lijnteelt toepassen zoals het al jaren gebeurd. Alle goede lijnen, ongeacht type, zijn gebouwd op lijnteelt. Anders kun je net zo goed NRPS of KWPN gaan fokken. Je hebt het hier wel over een rasfokkerij en geen kruisingsfokkerij.
Patje: dat is nu nog eens een veulen voor iemand om een fokkerij mee op te starten! Suc6 zaterdag, ben erbij
PeeWij schreef:Dat durven jullie niet omdat je niet weet wat de lijntjes doen. Is niet een kwestie van niet durven, maar een kwestie van niet weten waar je mee bezig bent. Als je weet wat er verankert zit in je stam is er geen probleem Zou nog wel zoon op moeder durven op deze merrie!
dadabo schreef:regtur schreef:Wij hebben besloten ons palomino hengstveulen op te geven voor de veiling van 22 okt.
De andere zijn verkocht en dan hebben we nog een laat veulen, die mag tot 2e kerstdag bij de moeder blijven
Leuk!
Ik ga w.s. ook naar de veiling in Ermelo.
Wie is de vader van het veulen?
PeeWij schreef:Dat durven jullie niet omdat je niet weet wat de lijntjes doen. Is niet een kwestie van niet durven, maar een kwestie van niet weten waar je mee bezig bent. Als je weet wat er verankert zit in je stam is er geen probleem Zou nog wel zoon op moeder durven op deze merrie!