Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Ja Jody te weinig op Bokt gezeten vandaag. Zijn afkick verschijnselen!
PeeWij schreef:moet je bijlezen
Noetanchamon schreef:PeeWij schreef:moet je bijlezen
Had eigenlijk ook verwacht dat het meer zou gaan over de welsh, de sport etc. Maar eigenlijk is het gewoon een soort van gezellig honk (soms ook niet trouwens..........)
Welshfanatic schreef:Wat jij wiltO:)
PeeWij schreef:Daarom ook de toevoeging [HK] Slow topic! Dat is nu eenmaal een klets gedeelte. Wil je serieuze zaken weten, kun je een topic openen! Daar reageren we ook allemaal in hoor!
Maar hoezo soms ook niet.....?
Noetanchamon schreef:Welshfanatic schreef:Wat jij wiltO:)
![]()
![]()
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Daarom ook de toevoeging [HK] Slow topic! Dat is nu eenmaal een klets gedeelte. Wil je serieuze zaken weten, kun je een topic openen! Daar reageren we ook allemaal in hoor!
Maar hoezo soms ook niet.....?
Jah en dan kletsen we in dat topic weer iedereen de oren van het hoofd
Soms niet ben ik het met haar eens... is toch niet altijd gezellig of wel dan? Bedoel vandeweek wast ook niet veel aan
Noetanchamon schreef:Ik bedoel, schijnheilig, ik...............nee![]()
(Kijkend naar de smiley's die je had neergezet)
Precies het is hier ook dikwijls erg rustig en vooral tam
PeeWij schreef:
Maar ja wij draaien al een poosje mee en weten hoe sommige mensen iets bedoelen! Maar de nieuwe allemaal die hier op deel 2 er pas bij gekomen zijn, kennen ons niet. Wij kunnen verhitte discussies voeren en daarna alles vergeten. Klaar. Kan ook heel gezellig zijn een beetje discussie!