Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:PeeWij schreef:Voor hele mooie foto's laat ik gewoon Sjoert komen en mocht die niet kunnen bel ik YWFotografie wel!
Nu moet je niet overdrijven he.
PeeWij schreef:Hij was gewoon ram leeg! Was mooi op tijd, rest stond namelijk wel in de file!
Yorrie schreef:PeeWij schreef:Hij was gewoon ram leeg! Was mooi op tijd, rest stond namelijk wel in de file!
Hahaha! Goed man!Maar je had dat restaurant dus nog wel gevonden? Kon ook niet missen eigenlijk.
PeeWij schreef:Yorrie schreef:
Hahaha! Goed man!Maar je had dat restaurant dus nog wel gevonden? Kon ook niet missen eigenlijk.
Restaurant wat jij bedoelde is failliet, moest zijn bij de tweede.... onder aan de A28. Zo gevonden!
Sjoert schreef:Mogguh!
Wat een heerlijk weer tot nu toe!
Sjoert schreef:Mogguh!
Wat een heerlijk weer tot nu toe!
Yorrie schreef:PeeWij schreef:
Restaurant wat jij bedoelde is failliet, moest zijn bij de tweede.... onder aan de A28. Zo gevonden!
Dus toch die Tirol, wat ik zei? En, ook gegeten daar?
PeeWij schreef:Yorrie schreef:Dus toch die Tirol, wat ik zei? En, ook gegeten daar?
Nee niet Tirol ongeveer 500 meter verder door de bocht aan de linkerkant. De Tweede .... nog iets!
Sjoert schreef:Hoop dat het morgen ook de hele dag zo is. Even Vanda's met een bezoek vereren.
PeeWij schreef:IDD De Tweede Steeg, dat is hem. WAren pas om kwart voor 12 klaar. Uurtje later in bed!
PeeWij schreef:Ja Sjoert ga je met Vanda naar dat donkere enge bos
vanda's schreef:Goedemorgen!!
Ja, leuk morgen weer pony's plagenAls we ze kunnen vinden tenminste, opa & oma hebben zondag de hele middag lopen zoeken en ze niet gevonden... Maandag weer geweest en toen wel gevonden, slimme pony's
toptoys schreef:Vanda's, hoeveel grond hebben jullie wel niet, dat je de pony's niet vinden kan...?
Yorrie schreef:PeeWij schreef:IDD De Tweede Steeg, dat is hem. WAren pas om kwart voor 12 klaar. Uurtje later in bed!
Jémig zeg! Tot kwart over 12 vergaderen?!? Dan komt er toch ook nix zinnigs meer uit man... Of wel dan?
Yorrie schreef:toptoys schreef:Vanda's, hoeveel grond hebben jullie wel niet, dat je de pony's niet vinden kan...?
Goedemorgen!
Is geen eigen grond hoor, is een begrazingsproject van Staatbosbeheer. En is inderdaad een heeeeel groot bos. Met een meer erbij enzo. Erg mooi. Vast wel iets over te vinden als je met Google zoekt op "Kuinderbos".