regientje schreef:ja PeeWij.... waarom zou hij anders mmmmmmmmmmm erachter zetten>??
Ja idd leek op heel iets anders! Ik weet verder ook niet wat hij ermee bedoelt!
Ik snap niet wat er lekker is aan GRRRRRRRRRRRR

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
regientje schreef:ja PeeWij.... waarom zou hij anders mmmmmmmmmmm erachter zetten>??
regientje schreef:nee maarja misschien kan yorick daar zelf even antwoord op gaan geven::::
.........................
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:btje lief?
Och... Ach... heel lief danJij je zin
regientje schreef:nee maarja misschien kan yorick daar zelf even antwoord op gaan geven::::
.........................
Eefke85 schreef:ik ben er ook nog. zit nog steeds met alleen mn titel van t huiswerk. Ze moeten de vragen ook niet zo stom stellen dat je ze niet kan beantwoorden als je hoofd er even niet naar staat.
(das trouwens ook grrrrrrr)
Eefke85 schreef:ik ben er ook nog. zit nog steeds met alleen mn titel van t huiswerk. Ze moeten de vragen ook niet zo stom stellen dat je ze niet kan beantwoorden als je hoofd er even niet naar staat.
yorick schreef:Eefke85 schreef:ik ben er ook nog. zit nog steeds met alleen mn titel van t huiswerk. Ze moeten de vragen ook niet zo stom stellen dat je ze niet kan beantwoorden als je hoofd er even niet naar staat.
As je niet weet gewoon antwoord b,das meestal wel goed.
yorick schreef:Maar antwoord D kan ook een goeie optie zijn.![]()
![]()
yorick schreef:Maar antwoord D kan ook een goeie optie zijn.![]()
![]()
regientje schreef:Meestal is dat het antwoord; anders namelijkyorick schreef:Maar antwoord D kan ook een goeie optie zijn.![]()
![]()
want???
PeeWij schreef:yorick schreef:Maar antwoord D kan ook een goeie optie zijn.![]()
![]()
Das wel een hele grote D! Die jij bedoelt!
regientje schreef:okay hork duidelijk uitleg!
denk dat ik jullie maar weer eens ga verlaten.... '
er moet ook mensen zijn die werken!
regientje schreef:okay hork duidelijk uitleg!
denk dat ik jullie maar weer eens ga verlaten.... '
er moet ook mensen zijn die werken!
Eefke85 schreef:antwoord b of d had gekund als het meerkeuzevragen waren geweest.
Ik moet een verslag schrijven. Dit hoofdstuk gaat over communicatietechnieken.... lekker uitgezocht van school