Deelnemers hoeven volgens mij geen parkeergeld te betalen, wel een boekje idd. 8 euro voor het parkeren vind ik wel een beetje veel voor bezoekers ja...
Ik ben er ook. 2 Jonkers' veulens strijden om het nationaal kampioenschap, en Jonkers' Jayden loopt Divozacup finale bij de 4jarigen. Dus hele middag aan het wassen en vlechten geweest.
Faline, mooie combinatie. Ik ben benieuwd, ik hou wel van die bolerootjes.
Morgen ook aanwezig, pony is al aanwezig. Lekker nachtje slapen en morgen ertegenaan. Iemand enig idee wanneer de driejarige sectie a moet? Ik zit geloof ik in de tweede groep.
Ben ook even naar Kootwijk geweest, even aangemoedigd . Was leuk! Mooie merrie's gezien en ook mooie groepen rijpony's. Wel weer duidelijk geworden hoe triest sommige mensen zijn, hoe erg kan je je verlagen .
Mijn 3 jarige merrie is ster geworden, plaatsing was ik het niet helemaal mee eens maar goed doe je weinig aan. In elk geval heeft ze het super gedaan, stelde zich goed voor en stond er goed voor qua conditie.
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten!! zag er al wat voorbij komen op facebook
Hippiade was voor mij niet zo geslaagd maar mijn pony is wel weer flink op de proef gesteld, mijn boom schoot los tijdens de proef! Hoeveel pech kan je hebben! Afgestapt en alles opgelost. Daarna liep ze zo door en heeft geen enkele spanning getoond!! Alsof ze dacht het is weer opgelost nou prima toch haha Ze liep weer goed maar krijgt nu echt even vakantie want het heeft haar wel een flinke klap gegeven. Hele ervaring rijker en trotser kan ik niet zijn! Gelukkig geen kinderen in de buurt die erop kunnen rijden anders was ik der zo kwijt geweest haha
haha nou ik wil der niet kwijt haha had er al wel 100 keer kunnen verkopen als kinder pony maar ze blijft bij mij Ja echt dat karakter kan je niet trainen dat hebben ze van nature! Heel fijn om te weten dat ze dat toch maar heeft voor mij prijs genoeg hoe ze alles doet en op naar de winter kampioenschappen weer
KellyDV
Geplaatst: 20-08-16 21:29
Hahaha Als eerste: Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Wat er vanmiddag gebeurde.. Sja Ik heb ooit eens in dit topic gezegt wat ik vind van wie er op Gin Power heeft gereden/rijdt. (Volgensmij was ie vanmiddag ook in Kootwijk, heb 'm niet gezien). Meer dan een half jaar geleden volgensmij. Vandaag kwam de eigenaar (man) naar mij toe en ging op mij flippen. Blijkbaar mag er niet meer gezegt worden wat je denkt? Beetje triest en verlagend.. Volgensmij was ie toch echt volwassen, alhoewel ie zich daar niet naar gedraagde. Er moeten bijna wel mensen zijn die het hebben gehoord . Er keken heel wat mensen om..