ik ga jullie verlaten schatjes douchen enzo. Want ik stink naar gym. Oké, dat valt eigenlijk wel mee. *Is blij dat ze heel weinig zweet. *Thanks Daddie Oké, dat wouden jullie vast weten ghehe. Maar oké
ff verder bijlezen, had alleen vorige pagina nog gelezen. Weet niet wat er aan de hand is en weet ook niet of je het wilt vertellen nog aan mij, maar iig sterkte
Coolness ik zie d'r vét zomers uit haha valt wel mee. maar toch. Mijn frankrijk shirtje <3 hihi.
Winniiee
Geplaatst: 13-02-09 18:58
__Anouk schreef:
Dankjewel voor de lieve reacties. We hebben nogsteeds geen oplossing.
GRRRRR,
Vervelend Anouk.
xManon_
Geplaatst: 13-02-09 19:33
Zo, ik ga weer even bijlezen!
Hoe ging je herkansing eco, Taan? Oh goed lees ik net. Telt het hoogste cijfer?
Knuffel voor Bianc
Noraly en Carolien hebben morgen een mini-meeting, leuk! Veel plezier! En succes met de wedstrijd.
Anouk voelt zich shít. Je mag mij ook PM'en als je dat wilt.
Ah Luna is balloos. Haha ik weet nog toen mijn kat geholpen werd een paar jaar terug. Toen wilde ie overal opspringen maa rdat ging niet. Hij kwam dan niet omhoog. En hij slingerde nogal. Hij leek wel dronken.
Yeah goed cijfer Ruth! Goed bezig vandaag
Viel spaß Rebec!
Zo, vanmiddag even naar het bos, tuincentrum en dierenwinkel geweest. En dat alles voor de hond xD Hoefde niet meer met natk lerares te praten, kon gelukkig even in de pauze. En zoals ik al verwachtte stelde het niks voor, maarja.
Ik ben net ook helemaal naar Riel gefietst om voor carnaval naar de boerenschuur te gaan. Bleek het alleen een boerenschuut voor tuinmeubelen te zijn ofzo.. dus toen maar weer terug naar Tilburg.