Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
patrick76 schreef:Bedankt voor het compliment Barry. Wij ook zeer tevreden over hoe hij liep onder het zadel. Zeker omdat dit pas weer de eerste keer was dat hij geshowd werd dit jaar. Verschil met de rest was wel groot ja en dan bedoel ik niet alleen niet de stokmaat. Ook zeer tevreden met het algemeen veulenkampioenschap van het C veulen. Jury had hem graag mee laten doen in het overall kampioenschap. Zowel voor de sectie C als voor het dagkampioenschap. En natuurlijk ook heel mooi dat het B veulen reserve werd. Geen idee of het ooit eerder is voorgekomen dat 2 veulens van dezelfde stal kampioen en reserve kampioen worden![]()
Ook zeer content met de resultaten van de A merrie.
abba schreef:Ben ook naar Houten geweest, alleen deze keer als toeschouwer, heb veel mooie pony's gezien.
Vond de Dagkampioen en Res. Dagkampioen zeer terecht, maar had idd de uitslag weleens willen zien als de veulens daaraan mee hadden mogen doen?? Wat een knapen en wat een kanjers, ik ben zelf nogal voor A'tjes en B'tjes, maar je zou met zulke veulens bijna D's of C's gaan fokken... (nee hoor, écht niet!)
Was best leuk om alleen te gaan kijken, maar achteraf had ik toch liever wél meegedaan. Volgend jaar gewoon het keuringsseizoen wat langer maken dus....!
Alle winnaars gefeliciteerd!
sanne98 schreef:Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik zal mij even voorstellen. Ik ben Sanne en ik ben bijna 20 jaar oud. Toen ik een klein meisje was heb ik van mijn ouders een welsh merrie gekregen van drie jaar oud. Met deze merrie hebben we twee mooie hengst veulens gefokt. Ik werd op een geven moment te groot voor haar, dus ze moest weg. In de jaren erop heb ik nog een d pony gehad een een paard. Deze twee zijn ook allebei weer verkocht.
Ik ben nu 'groot' genoeg om mijn eigen pony`s te kunnen houden en te onderhouden. ze kunnen lekker aan huis staan met voldoende weidegang.
Dus ik ga de stap wagen om twee merrie`s te kopen om mee te gaan fokken.
Nu was mijn vraag waar moet ik opletten bij de koop? Want het is in de toekomst wel de bedoeling om met keuringen mee te gaan doen.
Ik hoop dat het hier goed staat
groetjes Sanne
T3mptati0n schreef:Jolinda is weer helemaal op en top, nu alleen nog het laatste stukkie dichtgroeien en dan zien we er niks meer van terug.Had alweer worstcasescenario's in mn hoofd natuurlijk toen de droes begon
regtur schreef:Zijn er ook foto's in Houten gemaakt?
Er liep nog een pony van ons mee, maar we waren er zelf niet bij.
Dyonne schreef:regtur schreef:Zijn er ook foto's in Houten gemaakt?
Welke pony is het?
regtur schreef:T3mptati0n schreef:Jolinda is weer helemaal op en top, nu alleen nog het laatste stukkie dichtgroeien en dan zien we er niks meer van terug.Had alweer worstcasescenario's in mn hoofd natuurlijk toen de droes begon
Heb je dat ook weer meegemaakt. Niet leuk , maar je weet nu dat het meestal niet dodelijk of ernstig is.
Het heeft trouwens wel heel lang geduurd bij Jolinda. dat heb ik nog niet eerder gehoord/meegemaakt!
regtur schreef:Dyonne schreef:regtur schreef:Zijn er ook foto's in Houten gemaakt?
Welke pony is het?
bruine merrie, met een klein blond krullekopje met een grote rode strik. Op de fotos is mij niet helemaal duidelijk hoe de rubrieken ingedeeld waren.
Overigens was de pony van ons, maar net een week geleden nieuwe eigenaar gekregen. Maar toch benieuwd hoe het gegaan is, omdat het jochie zijn debuut maakte bij de young handlers.