jeetje wat erg Bianca 
Het is hier echt uitgestorven...
Ik ging Bandit rijden vanochtend in de buitenbak, ging het keihard hagelen & sneeuwen
mijn poonie werd helemaal gek en meneer ging briesen, rennen enzo maar hij ging zich ook zo groot maken en helemaal showen en eigenlijk liep die best stoer omdat ie zo fris was.
Maar hij ging wel bokken zodat ik er bijna vanaf was gedonderd en dat wilde ik dus éffe niet he in die natte bak.
En daarna naar Noordwijk aan zee geweest, ging samen met 2 vriendinnen "werken" & chillen in een superluxe hotel, was erg leuk
heel de dag daar geweest
Mijn broertje heeft echt een probleem, hij ging naar z'n vrienden en toen had ie iets in z'n tas gestopt maar ik dacht dat het iets van mij was (want ik had vanochtend allemaal vreten voor mezelf ingeslagen en heb maandelijks feest dus werd gewoon echt pissed als hij het meenam). Dus ik vroeg wat ie in z'n tas had, maar mocht van hem maar niet kijken.. echt met geen mogelijkheid, dus dat werd dikke ruzie. Hij had duidelijk wat te verbergen.. dus hij uiteindelijk die tas in z'n kamer achtergelaten en ik zag dat hij iets aan het verstoppen was ergens onder z'n bed. Dus toen hij weg was heb ik - omdat ik dus dacht dat hij wat van mij had gejat - ff onder z'n bed gezocht.. vond eerst een wit papieren zakje dus het 1e wat me binnen schoot was; wtf drúgs?!
maar dat was gewoon een papiertje..
Maar heb dus een blik Heineken gevonden in een doos.. aan m'n moeder laten zien..