Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Westernfreak schreef:PeeWij schreef:Yorick werd geroepen door de baas! Bokken onder werktijd kan soms wel, maar ook heir roept regelmatig de plicht!
Welke plicht ?
Luister jij naar de baas ?
PeeWij schreef:Wij vechten niet, maar plagen elkaar gewoon een beetje! leuk toch. Maar hij begon tegen jou dus ik verdedig je alleen maar!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Wij vechten niet, maar plagen elkaar gewoon een beetje! leuk toch. Maar hij begon tegen jou dus ik verdedig je alleen maar!
Is lief van je ...maar gelukkig weet ik wie het zegt
en hij kan ook heeel lief zijn hoor...
PeeWij schreef:Hoest met jouw opdracht? Je stuk al klaar? We plaatsen het graag!
PeeWij schreef:madrieka schreef:Is lief van je ...maar gelukkig weet ik wie het zegt
en hij kan ook heeel lief zijn hoor...
Zeker als hij slaapt
madrieka schreef:PeeWij schreef:Volgende keer maar weer! Dan kom ik ook eens bij jouw pony kijken!
Oke is goed,ze is nu ineens erg aan het terug vallen maar ja dat had ze vorige winter ook al ,ze is niet echt mager maar ze valt wel terug in conditie
madrieka schreef:madrieka schreef:Oke is goed,ze is nu ineens erg aan het terug vallen maar ja dat had ze vorige winter ook al ,ze is niet echt mager maar ze valt wel terug in conditie
Westernfreak schreef:PeeWij schreef:Hoest met jouw opdracht? Je stuk al klaar? We plaatsen het graag!
![]()
Het is nog niet klaar, werk er aan tussen de opdrachten door.
Maar het is wel bijna klaar. Deze week kan het op de mail.
Moet wel mijn best doen om er geen heel boekwerk van te maken!
PeeWij schreef:Houdt er wel rekening mee dat mijn mailbox maar 20MB aan kan
PeeWij schreef:madrieka schreef:
Moet ik hier op reageren?
Minder in het land, gras valt weg dus komt ruwvoer tekort. Lucerne bijvoeren, wondermiddel!
PeeWij schreef:Yvon, Staat ze veel langer binnen dan in de zomer? Andere leefomstandigheid kan invloed hebben op conditie!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Yvon, Staat ze veel langer binnen dan in de zomer? Andere leefomstandigheid kan invloed hebben op conditie!
Ze staat idd wel meer binnen omdat mij weitjes(nou ja meer paddocks ) echt blubber zijn deze tijd van het jaar en ook tijdens een terugval van mij staat ze meer binnen omdat ze zich aleen door mij binnen en buiten laat zetten,ze is zo eenkennig..soms wel lastig
Welshfanatic schreef:
PeeWij schreef:madrieka schreef:Ze staat idd wel meer binnen omdat mij weitjes(nou ja meer paddocks ) echt blubber zijn deze tijd van het jaar en ook tijdens een terugval van mij staat ze meer binnen omdat ze zich aleen door mij binnen en buiten laat zetten,ze is zo eenkennig..soms wel lastig
Zorg vooral dat de verveling niet kan toeslaan! Bijvoorbeeld een speelbal voor op stal.
Probeer ook ipv 2 keer 4 keer per dag te voeren! Verdeel de normale hoeveelheid over meer eetmomenten!
yorick schreef:Schiet zo ook niet echt op he PW,wordt er niet echt drukker van.
PeeWij schreef:yorick schreef:Schiet zo ook niet echt op he PW,wordt er niet echt drukker van.
He Yorick, is je baas weer even weg! Welkom terug!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Zorg vooral dat de verveling niet kan toeslaan! Bijvoorbeeld een speelbal voor op stal.
Probeer ook ipv 2 keer 4 keer per dag te voeren! Verdeel de normale hoeveelheid over meer eetmomenten!
Op stal heefdt ze drie ballen waar ze veel mee speelt ,hooi krijgt ze ong vier keer per dag en verder 3 keer per dag krachtvoer en savonds nog een winterpeen dus ze krijgt zelfs 5 keer per dag iets ...echt heel raar ....