marjolein88 schreef:Gefeliciteerd inesen leuk om nu te weten wie er achter cemlys schuilt
Ook Naath d'r pony heb ik nog gezien. Ze zag er echt goed uit voor haar leeftijd
Haha! Dankje, jullie nog heel erg bedankt voor het voorbrengen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Haha zeker. Maar even kijken bij welke hengst we haar volgend jaar doen, maar ik vind dewi prachtig!
Cemlys schreef:Ik heb eigenlijk nog niet eens nagedacht over hengstencombis volgend jaar maar dewi behoort zeker tot de opties (maar ik weet natuurlijk nog niet waar die dekt en dergen of die dit jaar bij Jenny en of die wel gastmerries dekt).
Dus een beetje snel om te roepen, waarschijnlijk wordt ze gedekt maar er kan veel veranderen in een jaar. Zo op het eerste zicht en wat ik van dewi weet lijkt het een super combi, maar uiteraard moet ik hem eerst even in real zien want het moet natuurlijk 100% passen.
Ruby_KR schreef:Wil mijn jongedame hier ook graag even showen![]()
Ze is volgende week 2,5 maand oud en nu al zooo relaxed! Ze is nergens van onder de indruk, vindt alles goed en tikt je aan met haar voorhoefje als je stopt met kriebelen haha![]()
[ [url=m/qqoW0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Djxu20.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caesar schreef:Cemlys schreef:Ik heb eigenlijk nog niet eens nagedacht over hengstencombis volgend jaar maar dewi behoort zeker tot de opties (maar ik weet natuurlijk nog niet waar die dekt en dergen of die dit jaar bij Jenny en of die wel gastmerries dekt).
Dus een beetje snel om te roepen, waarschijnlijk wordt ze gedekt maar er kan veel veranderen in een jaar. Zo op het eerste zicht en wat ik van dewi weet lijkt het een super combi, maar uiteraard moet ik hem eerst even in real zien want het moet natuurlijk 100% passen.
Ik kan niet anders dan hem aanraden.![]()
Ben heel benieuwd naar de 4 veulens die wij van hem verwachten.
Cemlys schreef:Ik heb eigenlijk nog niet eens nagedacht over hengstencombis volgend jaar maar dewi behoort zeker tot de opties (maar ik weet natuurlijk nog niet waar die dekt en dergen of die dit jaar bij Jenny en of die wel gastmerries dekt).
_Dominique schreef:Goedemiddag ik kom even binnen vallen.
Ik ben me aan het oriënteren op de aanschaf van mijn eerste pony en een Welsh sectie A spreekt mij enorm aan. Nu heb ik wat minimaal mailcontact gehad met fokkerijen alleen ben ik benieuwd of er Bokkers zijn die fokken en nog iets te koop hebben staan.
Mijn doeleinden zijn voornamelijk mennen en wellicht later onder de man. Maar mennen is het hoofddoel.Mijn voorkeur gaat uit naar een merrie of een ruin en de leeftijd is niet heel belangrijk, tussen de 0 en de 15 jaar is super.
Wil dat nog lekker in het midden laten omdat dat niet het belangrijkste is.
_Dominique schreef:Goedemiddag ik kom even binnen vallen.
Ik ben me aan het oriënteren op de aanschaf van mijn eerste pony en een Welsh sectie A spreekt mij enorm aan. Nu heb ik wat minimaal mailcontact gehad met fokkerijen alleen ben ik benieuwd of er Bokkers zijn die fokken en nog iets te koop hebben staan.
Mijn doeleinden zijn voornamelijk mennen en wellicht later onder de man. Maar mennen is het hoofddoel.Mijn voorkeur gaat uit naar een merrie of een ruin en de leeftijd is niet heel belangrijk, tussen de 0 en de 15 jaar is super.
Wil dat nog lekker in het midden laten omdat dat niet het belangrijkste is.