[HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 22:09

marjolein88 schreef:
Gefeliciteerd ines ;) en leuk om nu te weten wie er achter cemlys schuilt :D

Ook Naath d'r pony heb ik nog gezien. Ze zag er echt goed uit voor haar leeftijd

Haha! Dankje, jullie nog heel erg bedankt voor het voorbrengen.

Naath86

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 22:11

Volgens mij heb ik jou ook gezien marjolein maar wist het niet zeker! Liep jij bij de rubriek na ons bij de wpbr veulens? Bedankt voor het compliment!

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 00:12

Naath86 schreef:
Volgens mij heb ik jou ook gezien marjolein maar wist het niet zeker! Liep jij bij de rubriek na ons bij de wpbr veulens? Bedankt voor het compliment!

Haha dat kan zomaar!
Ik heb bij de Atjes, Btjes ,nwr en part bred voorgebracht.

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 16:16

Cemlys schreef:
[ [url=m/Z5UpcY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sMkfdM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een paar leuke foto s van mn merrie gisteren, gemaakt door Aniek!

Gefeliciteerd, voor mij heb je de kampioen.... <3

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 16:54

Zou een mooie match zijn met jouw dewi Jenny!

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 18:48

Cemlys schreef:
Zou een mooie match zijn met jouw dewi Jenny!

Vind je?? :o

Ik denk dat we het daar wel over eens zijn.... :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 20:58

Haha zeker. Maar even kijken bij welke hengst we haar volgend jaar doen, maar ik vind dewi prachtig!

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 21:04

Cemlys schreef:
Haha zeker. Maar even kijken bij welke hengst we haar volgend jaar doen, maar ik vind dewi prachtig!

Hier begrijp ik uit dat het dewi niet wordt, wat houd je tegen om voor deze hengst te gaan?

Puur een vraag uit nieuwsgierigheid hoor, ik heb geen kennis van de a's maar zie in die combi ook wel wat.

Ruby_KR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 21:20

Wil mijn jongedame hier ook graag even showen <3
Ze is volgende week 2,5 maand oud en nu al zooo relaxed! Ze is nergens van onder de indruk, vindt alles goed en tikt je aan met haar voorhoefje als je stopt met kriebelen haha :)

Afbeelding
Afbeelding

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 21:22

Ik heb eigenlijk nog niet eens nagedacht over hengstencombis volgend jaar maar dewi behoort zeker tot de opties (maar ik weet natuurlijk nog niet waar die dekt en derg ;) en of die dit jaar bij Jenny en of die wel gastmerries dekt).
Dus een beetje snel om te roepen, waarschijnlijk wordt ze gedekt maar er kan veel veranderen in een jaar. Zo op het eerste zicht en wat ik van dewi weet lijkt het een super combi, maar uiteraard moet ik hem eerst even in real zien want het moet natuurlijk 100% passen.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 09:39

Cemlys schreef:
Ik heb eigenlijk nog niet eens nagedacht over hengstencombis volgend jaar maar dewi behoort zeker tot de opties (maar ik weet natuurlijk nog niet waar die dekt en derg ;) en of die dit jaar bij Jenny en of die wel gastmerries dekt).
Dus een beetje snel om te roepen, waarschijnlijk wordt ze gedekt maar er kan veel veranderen in een jaar. Zo op het eerste zicht en wat ik van dewi weet lijkt het een super combi, maar uiteraard moet ik hem eerst even in real zien want het moet natuurlijk 100% passen.

Ik kan niet anders dan hem aanraden. :D

Ben heel benieuwd naar de 4 veulens die wij van hem verwachten.

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 13:11

Ruby_KR schreef:
Wil mijn jongedame hier ook graag even showen <3
Ze is volgende week 2,5 maand oud en nu al zooo relaxed! Ze is nergens van onder de indruk, vindt alles goed en tikt je aan met haar voorhoefje als je stopt met kriebelen haha :)

[ [url=m/qqoW0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Djxu20.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 Waauw wat een gaaf beesie!

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:19

Hier ook een geslaagde keuring gehad afgelopen zaterdag.
Mowhawk TC zette zijn beste beentje voor en werd 1ste geplaatst in zijn groep en uiteraard gewaardeerd met een 1ste premie met superleuk commentaar. Dhr Valk was erg over hem te spreken, heel veel ras, schitterend front,sterke bovenlijn, mooi groot oog etc ... dus weer goede hoop voor mijn 2de Cadlanvalley Landlord veulen, maar dan uit Schimp haar dochter Daira TC begin april 2017.

Afbeelding
Afbeelding

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:49

Caesar schreef:
Cemlys schreef:

Ik kan niet anders dan hem aanraden. :D

Ben heel benieuwd naar de 4 veulens die wij van hem verwachten.

Ik ben erg benieuwd naar je veulens aankomend jaar!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:50

Spannend chantal wat daira zal geven.
Knap veulen heb je!

Ruby mooi veulen hoor! Staat er mooi voor zo.

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 22:18

Prachtig veulen Chantalll!

Ik had mijn 16 Jarige merrie (die de keizersnede heeft gehad begin dit jaar) opgegeven voor Tolbert.
Ik heb haar uiteindelijk toch weer afgemeld, omdat ze een klein beetje DIK is :+
Wel jammer, want ze kan wel mooi sjouwen :D Hier enkele foto's van vanmiddag.

Afbeelding
Afbeelding

En nog even een van de jaarling, Steerwolde's V.I.P x Kielshoop Honeymill

Afbeelding

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 23:56

Cemlys schreef:

Je hebt gelijk om niet al te ver in het voren beslissingen te nemen. Er kan zoveel gebeuren/tussenkomen. In principe blijft Dewi zeker nog een jaar of misschien wel 2 bij ons. Wie weet wel altijd. Hij is heel bijzonder! En dan zal hij ook beschikbaar zijn voor gastmerries.Maar er zijn ook andere fokkers die hem wel zien zitten en hem mogelijk willen leasen.En of hij 100% past?? Wij hebben erg mooie veulens van hem uit rassige a merries. :9 100% is hoog ingezet :z .... maar... :o voor minder moet je niet gaan!! *\o/*

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:39

Tijdschema's voor Kootwijk staan online!!

Nu baal ik nog meer dat ik af heb gemeld -O-
Nou ja hopelijk volgend jaar weer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:49

Goedemiddag ik kom even binnen vallen. :)

Ik ben me aan het oriënteren op de aanschaf van mijn eerste pony en een Welsh sectie A spreekt mij enorm aan. Nu heb ik wat minimaal mailcontact gehad met fokkerijen alleen ben ik benieuwd of er Bokkers zijn die fokken en nog iets te koop hebben staan. :D

Mijn doeleinden zijn voornamelijk mennen en wellicht later onder de man. Maar mennen is het hoofddoel. :) Mijn voorkeur gaat uit naar een merrie of een ruin en de leeftijd is niet heel belangrijk, tussen de 0 en de 15 jaar is super. :) Wil dat nog lekker in het midden laten omdat dat niet het belangrijkste is.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:26

_Dominique schreef:

Ik ben me aan het oriënteren op de aanschaf van mijn eerste pony en een Welsh sectie A spreekt mij enorm aan. Nu heb ik wat minimaal mailcontact gehad met fokkerijen alleen ben ik benieuwd of er Bokkers zijn die fokken en nog iets te koop hebben staan. :D

Mijn doeleinden zijn voornamelijk mennen en wellicht later onder de man. Maar mennen is het hoofddoel. :) Mijn voorkeur gaat uit naar een merrie of een ruin en de leeftijd is niet heel belangrijk, tussen de 0 en de 15 jaar is super. :) Wil dat nog lekker in het midden laten omdat dat niet het belangrijkste is.

Ik heb nog een 13 jarige ruin te koop Werner zie mijn profiel :o

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:20

_Dominique schreef:

wij hebben 3 tweejarige merries. Ze lopen tot einde jaar in een natuurgebied. Volgende week gaan we foto's maken, stuur bij belangstelling maar een mailtje.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:37

Ik heb 2 veulens maar beiden niet te koop.

Mijn grote baby Eilinora word zo gaaf!

Afbeelding

Afbeelding

Kimm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 19:13

Ze doet het goed Marouschka!
flinke dame!

Ons Lorene doet het ook zo ontzettend goed, alles wat ik hoopte zit erop :P misschien nog een kleine show voor haar dit jaar (bijv. Lierop fokdag)

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels al weer 4 maandjes oud.

keresa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:06

Ik heb nog een hengst en merrie veulen te koop
Schimmel hengstveulen geboren op 14 mei
Valk merrie veulen geboren op 16 mei

dadabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 10:34