Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Barbara_ schreef:Idd, maja iedereen moet ff erinkomen weetjewel..
Dehelft meld zich aan en komt nooit meer terug
Moeten ze zelf weten, ik weet toch wel wie ik moet en wie niet
Cynn_x schreef:_Barbara_ schreef:Idd, maja iedereen moet ff erinkomen weetjewel..
Dehelft meld zich aan en komt nooit meer terug
Moeten ze zelf weten, ik weet toch wel wie ik moet en wie niet
Ik ben er helaas ook nog amper.. Vet druk.
poedersuiker problemen ook,, en nu gaat het ook nog eens k.u.t op school.![]()
Sorry allemaal
Dniekje schreef:Dniekje schreef:mensen ik heb een groooooot probleem
ben nieuw profiel maken, maar weet niks te vertellen over mezelf
_laura schreef:HOI ik ben aniek en ik ben penny.
dit is mn welshhengst, hij is 1 en in opleiding bij Laura zodat hij volgend jaar ZZ is en Z2.
LietJ_RobJ schreef:wij waren gewoon zo hecht, en er stond niemand buiten. het was altijd gezellig in de klas, en we hadden zoveel lol! Ik vergeet ze nooit meer en al die geweldige herinneringen!zo mooi allemaal. ik heb zoveel met hun meegemaakt. 3 jaar bij elkaar in de klas, en dan word je opeens uitelkaar gerukt! op de laatste paar fuifen was het alleen maar janken. echt zo erg . en wie was er dan weerals eerste aant janken .. robin
godverdegodver! wij ware zo hecht! en dan hadden we 2 groepen 8. 8a en 8b, eerst hadden we niet echt een band met elkaar, maar door mijn meester en juffrouw zijn wij helemaal aan elkaar gehecht geraakt! ik mis hun zo verschrikkelijk erg! alles was kei gezellig met elkaar! we gingen vaak met zun alle afspraken, er waren vaak fuifen, maar dus op de laatste paar fuifen janken! en het was zo leuk altijd! en en en ik denk dat ik nu weer begin te janken
ik mis hun zoo! al die meiden, en die jonges die ik nooit meer zie ! echt erg. maar bij die fuifen hadden we altijd een paar speciale liedjes, en dan was het een zwembad van tranen daar! gewoon zo erg. vrienden voor het leven van jan smit, brabant van guus meeuwis .. ik mis hun
ik wil ze echt niet meer kwijt. we zijn gewoon uit elkaar gerukt! maar eerst hadden we nog moeite met de andere groep 8 erbij, maar toen raakte we zo gehecht. en op kamp gingen we met 2 groepen en het was zo gezellig! en de musical ook met 2 groepen! zo geweldig allemaal. en aan het eind van de musical komt er zo'n liedje, en iedereen weer janken natuurlijk! nouuuu ik wil echt terug! en weer allemaal fuifen houde enzo!
en dan middelbare, het gaat zo slecht met mij! bij elke toets zit ik te denken; zat ik nou maar in groep 8. daar waren de toetsen veel makkelijker. en dan doe ik ook nog zo'n kút nivo, het gaat echt slecht met mij! ik kan er niet meer tegen. 1 keer kon ik er echt niet meer tegen en begon ik in de klas te janken! ik kon het gewoon niet meer houden, omdat mijn cijfers zo slecht waren en omdat het op de basisschool gewoon veel beter ging enzo. ik wil echt terug! basisschool altijd hoge punten en een goed rapport. nou ik heb bij mij cijferlijst van alles het gemiddelde gedaan en het was echt bar en bar slecht! en je mag bij ons maar 2 vakken onder de 7 hebben, nou dat lukt mij echt niet
het gaat echt slecht met mij op de middelbare