maar hoi ben er ook weer even!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_R_G_ schreef:oke blz. 32 is echt doelloos
al dat gezeur![]()
nou net bij noor geweest ff getraint met spaanse pas en stilstaan en achter me aanlopen enz. ze deed t wel lief![]()
ponyta; als je pony zo heet is kan je m beter niet longeren want daar krijgt ie een hele goede condietie van dus dat is niet slim.
ambie schreef:blz 32 is best grappig!
Maar hebben sommige van jullie een dressuur zadel op jullie (welsh)pony's? En dan heb ik het vooral over de a en b tjes!
Ik wil ook graag een 16 inch kopen maar weet niet waar!
Misschien weten jullie iets
ponyta schreef:_R_G_ schreef:oke blz. 32 is echt doelloos
al dat gezeur![]()
nou net bij noor geweest ff getraint met spaanse pas en stilstaan en achter me aanlopen enz. ze deed t wel lief![]()
ponyta; als je pony zo heet is kan je m beter niet longeren want daar krijgt ie een hele goede condietie van dus dat is niet slim.
whaha .. gewoon stappen hoor.. mijn pony heeft genoeg conditie
dus kan haast niet meer doe mee aan endurance!
_R_G_ schreef:mooizo!!
ow dat van dat dressuur zadel ik pm jou even ambie.
ponyta schreef:_R_G_ schreef:mooizo!!
ow dat van dat dressuur zadel ik pm jou even ambie.
is goed joh .. laurie1 is ook een goede keuze
ponyta schreef:Bedankt Femke. ambie, ik wil wel helpen.ambie schreef:blz 32 is best grappig!
Maar hebben sommige van jullie een dressuur zadel op jullie (welsh)pony's? En dan heb ik het vooral over de a en b tjes!
uhh laurie1 heeft een dressuur zadel op haar pony ligen! en dat is een B pony! moet je maar aan haar vragen!
ambie schreef:blz 32 is best grappig!