Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Het gaat volgens mij niet om het feit of hij relax is of hij niet beter weet, maar dat hij tot zn vier jaar leeftijd een volkomen onvolgroeide rug heeft en al genoeg heeft aan zichzelf dragen. Alles is gewoon nog zo onderontwikkeld bij die jonge pony's/paarden. Soms snap ik niet dat mensen niet inzien wat voor schade je erdoor kunt krijgen. Zie je jammer genoeg veel te vaak, ouders die veulens/jonge pony's voor hun kinderen kopen, geen geduld en vaak zijn ze voor hun 3 al ingereden. iets waar ik zelf nooit voor zou kiezen.
vivana schreef:Cemlys schreef:Het gaat volgens mij niet om het feit of hij relax is of hij niet beter weet, maar dat hij tot zn vier jaar leeftijd een volkomen onvolgroeide rug heeft en al genoeg heeft aan zichzelf dragen. Alles is gewoon nog zo onderontwikkeld bij die jonge pony's/paarden. Soms snap ik niet dat mensen niet inzien wat voor schade je erdoor kunt krijgen. Zie je jammer genoeg veel te vaak, ouders die veulens/jonge pony's voor hun kinderen kopen, geen geduld en vaak zijn ze voor hun 3 al ingereden. iets waar ik zelf nooit voor zou kiezen.
Volgens de regels is Wynnetou om precies te zijn 2jr en 5mnd.
Elk dier wordt in januari een jaar ouder he?!
Nou Mijn kleinste dochtertje weegt 18kg en de oudste 30kg.
Dat monsteren aan de hand en meenemen naar shows geeft ontzettend veel spanning,is dat wel goed dan?
Renpaarden worden met hun 1,5jr al bereden.
By the way,ik doe ermee wat ik wil en je moet idd lang wachten Clemlys;jouw pony's zijn dan al oud om beleerd te worden,in de rijerij moeten ze dan al minimaal L kunnen lopen
Het zal bij jouw meer gebrek aan een ruitertje zijn wat past en nooit te zwaar is voor zo'n A-pony![]()
Ow ene ik heb een ontzettende fijne rijpony staan dus voor mij is het een l*lverhaal,men kan niet wachten.
vivana schreef:Cemlys schreef:Het gaat volgens mij niet om het feit of hij relax is of hij niet beter weet, maar dat hij tot zn vier jaar leeftijd een volkomen onvolgroeide rug heeft en al genoeg heeft aan zichzelf dragen. Alles is gewoon nog zo onderontwikkeld bij die jonge pony's/paarden. Soms snap ik niet dat mensen niet inzien wat voor schade je erdoor kunt krijgen. Zie je jammer genoeg veel te vaak, ouders die veulens/jonge pony's voor hun kinderen kopen, geen geduld en vaak zijn ze voor hun 3 al ingereden. iets waar ik zelf nooit voor zou kiezen.
Volgens de regels is Wynnetou om precies te zijn 2jr en 5mnd.
Elk dier wordt in januari een jaar ouder he?!
Nou Mijn kleinste dochtertje weegt 18kg en de oudste 30kg.
Dat monsteren aan de hand en meenemen naar shows geeft ontzettend veel spanning,is dat wel goed dan?
By the way,ik doe ermee wat ik wil en je moet idd lang wachten Clemlys;jouw pony's zijn dan al oud om beleerd te worden,in de rijerij moeten ze dan al minimaal L kunnen lopen
Het zal bij jouw meer gebrek aan een ruitertje zijn wat past en nooit te zwaar is voor zo'n A-pony![]()
Ow ene ik heb een ontzettende fijne rijpony staan dus voor mij is het een l*lverhaal,men kan niet wachten.
Citaat:Elk dier wordt in januari een jaar ouder he?!
Citaat:Dat monsteren aan de hand en meenemen naar shows geeft ontzettend veel spanning,is dat wel goed dan?
Citaat:By the way,ik doe ermee wat ik wil en je moet idd lang wachten
Citaat:Ow ene ik heb een ontzettende fijne rijpony staan dus voor mij is het een l*lverhaal,men kan niet wachten.
Citaat:Clemlys;jouw pony's zijn dan al oud om beleerd te worden,in de rijerij moeten ze dan al minimaal L kunnen lopen
Het zal bij jouw meer gebrek aan een ruitertje zijn wat past en nooit te zwaar is voor zo'n A-pony
vivana schreef:Je hebt mensen met paarden en paarden-mensen...
dion1anouk schreef:Dion vind het tegenwoordig heerlijk om op moeder's der Welsh Cob te rijden!
Paar leuke foto's van hun gemaakt op de clubles...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]