Ik heb een 8 voor het lesgeven!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lynn_x schreef:~FANTASTISCH. had GVD alweer ruzie met die !@#$% Economiebitch. wou de les effe uit, voelde met %$^ omdat het net uit is.. mocht ik GVD niet weg. ik ?(nep)janken,, zei schreeuwen, ik nog harder schreeuwen. jaahoor esprek met afdelingsleider. ouders gebeld. binnekort gesprek opschool.
(had dr uitgescholden voor Ho*r en K*Tkabouter en weetikveel wat. )
Lynn_x schreef:FANTASTISCH. had GVD alweer ruzie met die !@#$% Economiebitch. wou de les effe uit, voelde met %$^ omdat het net uit is.. mocht ik GVD niet weg. ik ?(nep)janken,, zei schreeuwen, ik nog harder schreeuwen. jaahoor esprek met afdelingsleider. ouders gebeld. binnekort gesprek opschool.

Hitime schreef:Lynn_x schreef:FANTASTISCH. had GVD alweer ruzie met die !@#$% Economiebitch. wou de les effe uit, voelde met %$^ omdat het net uit is.. mocht ik GVD niet weg. ik ?(nep)janken,, zei schreeuwen, ik nog harder schreeuwen. jaahoor esprek met afdelingsleider. ouders gebeld. binnekort gesprek opschool.
Ik denk niet dat dat echt een oplossing is om er toch uit te mogen hoor..
Lynn_x schreef:heb alleen bij pw's in de les gezeten, verder nog nooit, ik overdrijf niet,.
Hitime schreef:Ik ben er maandag ook uitgestuurd..
En moest vandaag 2 uur nakomen, maar ben het 'vergeten'..
Ik ben nooit vervelend, ik vergeet gewoon altijd m'n spullen.

Hitime schreef:Lynn_x schreef:FANTASTISCH. had GVD alweer ruzie met die !@#$% Economiebitch. wou de les effe uit, voelde met %$^ omdat het net uit is.. mocht ik GVD niet weg. ik ?(nep)janken,, zei schreeuwen, ik nog harder schreeuwen. jaahoor esprek met afdelingsleider. ouders gebeld. binnekort gesprek opschool.
Ik denk niet dat dat echt een oplossing is om er toch uit te mogen hoor..
Hitime schreef:Lynn_x schreef:heb alleen bij pw's in de les gezeten, verder nog nooit, ik overdrijf niet,.
Waarom?

Cynn_x schreef:Hahaha.![]()
Men hée.. ik kan wel janken.
Ik blijk een Bitch genoemd te worden door heel klas 2S?
(2 vriendinnen van mij zitten erin. Zaten vorig jaar bij mij in 1P, maar zij gingen naar Gymnasium, ik naar GT.)
Omdat ik geen 'hoi' terug zeg als ze het tegen mij zeggen?
Maar ik ken ze geen eens, en hun mij niet, dus als ze echt 'hoi' tegen me hebben gezegd,
dan heb ik het gewoon niet gehoord. Ik verwacht dat gewoon niet hoor, want ik ken ze niet.
Dan heb ik gewoon gedacht dat ze het tegen een ander hadden, of was het in de lessen wisseling (die 5 minuten),
en dan is het gewoon vet druk en dan zeg je wel vaker gauw 'hoi' tegen iemand die je kent als je die tegenkomt..

)
LietJ_RobJ schreef:ga ik hier niet neerzetten![]()
en omdat ik je niet echt ken zeg ik het ook liever niet tege jou /