Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:Volgens mij heb ik dat nog in de kast liggen.Maar zal wel heel erg oud zijn. Maar werkt dat dan ook als anti-staartbijtmiddel?
uryanne schreef:Maarre... wat vinden jullie van die van mij? Ik weet , de foto's zijn niet zo mooi als die van andere mensen.
Maar een reactie zou ik wel leuk vinden. Anders heeft het foto's plaatsen ook niet zo veel zin.
uryanne schreef:Het is ook geen kleurfokken wat ik heb gedaan. Het is alleen 1 van de punten die mij aanspreekt.
Ben fan van wat stekelharig/ roan en dat is iig gelukt.
uryanne schreef:Het is ook geen kleurfokken wat ik heb gedaan. Het is alleen 1 van de punten die mij aanspreekt.
Ben fan van wat stekelharig/ roan en dat is iig gelukt.
uryanne schreef:Vraagje ook: waarom heb je gekozen voor Fawn? Wij hebben ook veel ponies (gehad) uit Rondeelslijnen, maar die worden niet veel meer gebruikt.
inowa schreef:@regtur,pepper is gelukkig nu weer drachtig van simba ja,hopen dat het nu goed gaat.
@blackdevils,pepper blijft hier fokmerrie.die is te waardevol.winoa draagt wel haar laatste veulen,die mag lekker de sport in want dat doet ze heel goed.
Hier geen fayre oak sale,verleiding zou ook te groot zijn haha
PeeWij schreef:is lot 29 Frongogh Bachgen Bach X Elcon Miss Muffet Inderdaad ook niet echt mijn type al ben ik wel benieuwd naar een veulen van ze die terug gaat op Plasderw Golden Boy