Wat een gezeik met dat gesprek Manon wij hebben ook een "tafeltjesavond" maar ik hoef gelukkig niet.
Mooie avatar Ruth.
Kinderachtige kindjes Rebecca beter dat je verplaatst bent!
Ik heb die brief over die prikken voor bmhkanker niet gehad, maar ik ben van 1992. Maar m'n moeder heeft volgende week echo voor d'r baarmoeder te laten checken omdat ze de laatste tijd er last van had... ik hoop zo dat het niks is, ben best wel bang . Jeetje heb echt zoveel stress de laatste tijd... kan dit er ook wel bij... Ik heb gehoord dat die prikken heel pijnlijk zijn, maar dat hoeft uiteindelijk geen reden te zijn om ze niet te halen natuurlijk... maar ik wil eerst wat meer info erover, en het werkt toch alleen als je nog maagd ben? Ik heb al heel wat prikken gehaald trouwens, ben ook als de dood voor naalden.
En Maya, succes zal aan je denken
Stoere foto's Annemaaike
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 12-02-09 19:16
Thanks allemaal, ik zal ze naar jullie sturen per PB
Ik moet 4 maart. Dan heb ik ook informatieavond over Londen.
Ik wil 'm ook wel beoordelen hoor Cynthia
Jeetje, ik hoop maar dat 't niks ernstig is Tania.. Is inderdaad wel iets om je zorgen over te maken..
AnneMaaike17
Geplaatst: 12-02-09 19:19
heey:)
ik had vandaag iemand uit de buurt gevraagd of hij op vuurfee wou rijden, hij zou even springen zodat ik wat foto's kon maken. normaal wil ik zelf dan rijden maar omdat ik een gescheurde spier in m'n schouder heb mag ik nog steeds niet rijden, ja ben al aan het aftellen volgende week (over 8 nachtjes) mag ik er officieel weer op:D maar goed ik had foto's gemaakt en die wou ik jullie even laten zien
ik heb nog veel meer, maar ik zal jullie niet gek maken:P
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 12-02-09 19:20
Jeetje Tania, hopen dat het niet al te ernstig is..
Ja, pfff en morgen herkansing eco, nog niet geleerd, kan me gewoon niet concentreren...
Da's echt heel erg vervelend.. Ik hoop dat 't allemaal gewoon goed is voor je.
Mijn moeder heeft geen baarmoeder meer.. Die heeft eigenlyk best een kútleven.. Want ze heeft ook kanker, ook bestralingen en chemo's gehad. Ze heeft ook nog 2x (of 3x..?) uitzaaiïngen gehad.. (in 4.5 jaar.) en heeft trombose gehad best wel erg ofzo, maar de huisarts geloofde er niet. Hmm.. *krijgt spontaan meer respect voor d'r moeder, hoevaak ik m'n moeder ook kan schieten.
Dank jullie wel voor de lieve woordjes ik kan alleen maar hopen dat het niks blijkt te zijn volgende week, ik ga mee naar die echo *helaas niet onder schooltijd* ghehe Jeetje Rebecca dat is ook niet niks...
Bij ons ook verder. Ofja, ja. M'n broer is ooit echt totaal v/d weg afgeraakt. Nachtenlang niet slapen, agressief, niet z'n pillen willen slikken en als die ze slikte ineens kei veel tegelijk.. Maarja, die is nu weer helemaal vrolijk&gezond enzo.. =) En ik had ooit.. ja dat weten ze niet maar t kwam er op neer dat ik best regelmatig flauwviel. Maarja, dat heb ik al 2 jaar niet gedaan ofzo. dus iedereen is hier verder gezond, op m'n moeder na dan.
ja oké, maar dat valt maar onder gezond vind ik (hahaha, zo als 10x teveel water toevoegen bij muffins en dan nog bedenken waarom je zo veel overhoudt en waarom ze zo waterig waren. )
&dat weet ik eigenlijk niet eens. Volgens mij wel. Iig, het blijft altijd terug komen zegmaar. Maar ja, dat kan ook 40 jaar duren.. Dusja.