Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uryanne schreef:Het is ook geen kleurfokken wat ik heb gedaan. Het is alleen 1 van de punten die mij aanspreekt.
Ben fan van wat stekelharig/ roan en dat is iig gelukt.
Verder heeft dit veulen meer bot dan haar zusjes/ broertje.
Beweging hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken. Dat zit bij alle wel goed.
Is je veulen stekelharig dan? Kun je op de foto niet echt zien. De merrie lijkt wel wat stippelig.
Fawn kan idd erg goed bewegen, je merrie ken ik natuurlijk niet.
Probleem met staart eten; vliegenmiddel met hertshoorn olie. Wat de buren doen (raad ik je niet aan, maar het helpt wel); diesel in de bloemenspuit.
regtur schreef:Mijn fokdoel is eigenlijk nog zwart maar verder ben ik inderdaad dik tevreden. Hoe verder moet ik nog over denken. Ze is in de eerste plaats bedoeld voor de sport en hiervoor wil ik haar graag gebruiken.Ik denk dat dit veulen volkomen beantwoordt aan jouw fokdoel. Ze heeft veel uitstraling en zelfhouding. Hoe ga je daar in de toekomst mee verder? NWR hengst erop? Of terug naar de A?
inowa schreef:De jaarling is inderdaad mooier in de hals en hoofd maar verder zou ik de moeder ook niet af willen schrijven.Dat is idd de moeder van de jaarling,gelukkig fokt ze haar minpunten niet door...daar ben ik erg blij mee
BlackDevils schreef:Foto's zijn al weer twee weken oud maar toch wel de moeite:
Standfoto
Nog een draffoto
Volgzaam veulen.
uryanne schreef:Vraagje ook: waarom heb je gekozen voor Fawn? Wij hebben ook veel ponies (gehad) uit Rondeelslijnen, maar die worden niet veel meer gebruikt.
joostvangestel schreef:Zo, net al de catalogussen gezien van de Fayre Oaks veiling en de Clwyd veiling. Was weer een leuk avondje in Wales.