Zadeldramaaa . Echt een gedoe met die kleintjes ! Zadel van Ban schuift na een lange galop/veel galopperen en springen naar voren... m'n instructrice zei staartriem eraan maar los liever gelijk de oorzaak op want zij zegt ook dat het zadel nou niet echt geweldig ligt op hem. Ik vind het ook niet goed passen en Bandit krijgt er last van als dat ding steeds naar voren schuift (kortere passen en minder actief). En ik & andere vzster van Bandit hebben telkens het idee dat we scheef zitten terwijl de beugels gewoon gelijk zijn. En heb ook het idee dat het zadel steeds te ver naar voren ligt al schuif ik hem op z'n plaats. En ik moet altijd heel strak aansingelen als ik wil dat ie niet schuift, terwijl bij een goed passend zadel je niet zo strak hoeft aan te singelen en dan moet hij goed blijven liggen.
Hij liep super fijn, de proef ging super netjes, maar de jury dacht wat anders, 179 en 176, ik weet echt niet meer wat ik moet doen voor een wp, na dat ik bij mijn eerste 6 wedstrijden mijn 10 wp's heb gehaald haal ik nooit meer winst