, maar toen met carnaval ergens in Limburg ofzo waren dat gewoon echt van die geenstijl-mensen die lelijk waren en denken dat ze leuk waren
waren ook gevechten enzoHaha las het ff een keer door, komt best l*llig over maar dat was toen gewoon zo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar toen met carnaval ergens in Limburg ofzo waren dat gewoon echt van die geenstijl-mensen die lelijk waren en denken dat ze leuk waren
waren ook gevechten enzo

hij dikke hardcore en 20 boxe op de wagen, wij kunnen onze eige 'mooie' muziek niet eens meer horen
.
iedereen valt in de sloot enz
ik vind dat echt zoo grappig he
en iedereen denkt dat ze grappig zijn stiekem zijn de dat ook wel
alleen doet het pijn aan je voeten
en bij cv kun je alles doen want iedereen is het de dag erna toch al weer vergeten haha
.

en nog wel meer haha
Vanny_ schreef:Ja normaal vind ik het wel grappig want heb zelf soms ook beetje teveel op, en als ik nuchter ben en de rest niet ga ik ze altijd uitlachen, maar toen met carnaval ergens in Limburg ofzo waren dat gewoon echt van die geenstijl-mensen die lelijk waren en denken dat ze leuk waren
waren ook gevechten enzo
Haha las het ff een keer door, komt best l*llig over maar dat was toen gewoon zo
maar wij hebben alleen limburgse muziek
maastricht zeggen ze dat het net zo leuk is. er komen mensen uit heel nederland naar ons toe om het hier te vieren en ze zeggen dat het te vergelijken is met cv in Maastricht. ik heb daar nog nooit cv geviert 

. maar dat is echt iets wat ik wil.. ik wil niet dat ze zomaar op een hoop wordt gegooit en ik niet weet waar dat is enz..