toptoys schreef:Mijn hele familie zijn van die geleerde mensen, er zit er altijd wel één tussen die er verstand van heeft
Joah mn opa deed vroeger altijd de belasting ofzo voor ons. Majah is al 6, bijna 7 jaar dood, dus dat moet moeke nu zelf doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
toptoys schreef:Mijn hele familie zijn van die geleerde mensen, er zit er altijd wel één tussen die er verstand van heeft
yorick schreef:PeeWij schreef:Goh Yorick is er ook weer en gelijk veranderd de sfeer.![]()
Yorick al fatsoenlijke leden gevonden
Ja,leden zat,weet jij nog ergens een bus te huur.
Mag hopen dat je positieve sfeer bedoelt?
yorick schreef:met jou weet je maar nooit,ik wil een hele grote bus he,voor alle leden
PeeWij schreef:yorick schreef:met jou weet je maar nooit,ik wil een hele grote bus he,voor alle leden
Waar wil je dan naartoe? Ik heb namelijk mijn groot rijbewijs, wil wel chauffeur spelen!![]()
Gaan we mooi richting de bergen. Heb altijd al eens een bus het ravijn willen in rijden![]()
niks persoonlijk, maar hoort gewoon bij het SPPP
yorick schreef:PeeWij schreef:
Waar wil je dan naartoe? Ik heb namelijk mijn groot rijbewijs, wil wel chauffeur spelen!![]()
Gaan we mooi richting de bergen. Heb altijd al eens een bus het ravijn willen in rijden![]()
niks persoonlijk, maar hoort gewoon bij het SPP Plan
woman only he
PeeWij schreef:
O jee vrouw achter het stuur is ......
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:
O jee vrouw achter het stuur is ......
Pardon?
yorick schreef:concurrentie uitschakelen is part of the plan?
yorick schreef:concurrentie uitschakelen is part of the plan?
Welshfanatic schreef:Volgens mij is zij echt niet de enigeJij zal ook wel geduld gehad moeten hebben (of hoe je het ook zegt, blonde bui
)
Jullie zijn echt niet bevoorrechter ofzo
vanda's schreef:yorick schreef:concurrentie uitschakelen is part of the plan?
Concurrentie!?
Hahahahahahahahahahahahahahaha, dan kunnen we jou rustig je gang laten gaan....
*grapje*
yorick schreef:okeey,ik weet alweer genoeg