Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_RC schreef:Op het allerlaatste moment onze pony's toch nog ingeschreven voor de keuring in Heteren a.s. Zaterdag, vanwege verschillende omstandighedenEen 1-jarige en een 2-jarige zullen in de ring verschijnen
Caesar schreef:GisterenKim_RC schreef:Op het allerlaatste moment onze pony's toch nog ingeschreven voor de keuring in Heteren a.s. Zaterdag, vanwege verschillende omstandighedenEen 1-jarige en een 2-jarige zullen in de ring verschijnen
Wat is allerlaatste moment? Gisteren nog?![]()
Leuk, succes!! Hopen op beter weer dan vorig jaar.
Caesar schreef:Gefeliciteerd Kelly, het is je gegund volgend jaar!! Ik zal voor je duimen na alle ellende van dit jaar.
Naath; heb je de mogelijkheid om nog te gaan kijken in Heteren? Anders ga je daar gewoon eens aan de ring zitten en kijken in welke conditie ze worden voorgesteld als dat je meer rust geeft?
Naath86 schreef:Caesar schreef:Gefeliciteerd Kelly, het is je gegund volgend jaar!! Ik zal voor je duimen na alle ellende van dit jaar.
Naath; heb je de mogelijkheid om nog te gaan kijken in Heteren? Anders ga je daar gewoon eens aan de ring zitten en kijken in welke conditie ze worden voorgesteld als dat je meer rust geeft?
Zijn er in Heteren ook 20-jarigen dan?![]()
Ga regelmatig naar keuringen, dus daar ben ik niet zo bang, nog nooit zelf voorgebracht trouwens. Maar meer om het idee, wat doe je hier nog met een 20-jarige. Maar dat is meer mijn eigen onzekerheid misschien. Ze staat er echt goed bij, dus daar ben ik niet bang voor. Ik trek me soms teveel aan wat anderen denken..
Kim_RC schreef:Naath86 schreef:
Zijn er in Heteren ook 20-jarigen dan?![]()
Ga regelmatig naar keuringen, dus daar ben ik niet zo bang, nog nooit zelf voorgebracht trouwens. Maar meer om het idee, wat doe je hier nog met een 20-jarige. Maar dat is meer mijn eigen onzekerheid misschien. Ze staat er echt goed bij, dus daar ben ik niet bang voor. Ik trek me soms teveel aan wat anderen denken..
Volgens mij zijn er in Heteren ook gewoon 20-jarigen, weet het alleen niet zeker..
Maar als je merrie er nog goed bij staat, kan je het toch gewoon doen?
Naath86 schreef:Kim_RC schreef:Volgens mij zijn er in Heteren ook gewoon 20-jarigen, weet het alleen niet zeker..
Maar als je merrie er nog goed bij staat, kan je het toch gewoon doen?
Ow daar zijn er meerOke, dan ben ik gerust gesteld
We zijn in training voor het Z, dus ja volgens mij staat ze er goed bij. Zie ook de foto hierboven ergens.