Baaaaabes
!
Esmée wat een MOOI paard!
Happy bday to Cynth
!
Vandaag was leuk
. Eigenares van Bandit had springwedstrijd op de ponyclub en ze ging erheen te paard en ik ging mee op Bandit (is ong. 25 min. stappen, met soms een drafje erbij). Was voor mij & Bandit eerste x naar de ponyclub.
Terwijl de eigenares daar parcours ging lopen hebben Ban & ik gewoon bij de auto's gewacht met de andere eigenares. Soms beetje rondgestapt omdat meneer het zooo spannend vond allemaal
hij was net een bommetje. Want dat andere paard van hun is echt z'n bilmattie en als hij weg gaat dan wordt Ban soms helemaal druk enzo, en ook omdat het vreemd terrein was met vreemde paarden.
Verder gekeken bij de springers. Toen de eigenares aan t rijden was mocht ik ff rijden in de inrijbak dat Ban ff z'n ei kwijt kon.
Er zaten crosshindernissen in die bak, en Bandit vond dat eng
dus hij was weer aant flippen. Maarja heb toch nog ff normaal kunnen rijden. Daarna mocht ik zelf ook een sprongetje doen, was eerste x springen op hem. Laag kruisje gedaan, en omdat ie zo druk was ging hij ten eerste te snel en te gespannen. En hij sprong te hoog
en bij het landen dook ie teveel dus hing steeds aan z'n nek. Maarja dit was pas de 2e x dat ie ohz heeft gesprongen.