kopenhagen schreef:Jij zit in het WPCV bestuur toch peter? dan hebben zij elkaar pas ontmoet op de keuring, ik heb een WPCV wisselbeker gewonnen toen!!
En je hebt er nu nóg last van? Of gaat het al weer wat beter met je inmiddels?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kopenhagen schreef:Jij zit in het WPCV bestuur toch peter? dan hebben zij elkaar pas ontmoet op de keuring, ik heb een WPCV wisselbeker gewonnen toen!!
madrieka schreef:Ik ben al de hele tijd opzoek naar stickers van speedy gonzales voor mijn scoot
kopenhagen schreef:ja ik heb er nog steeds last van, kan het niet uit mijn hoofd krijgen
Yorrie schreef:madrieka schreef:Ik ben al de hele tijd opzoek naar stickers van speedy gonzales voor mijn scoot
Is vrij makkelijk aan te komen hoor! Ik ken honderden bedrijven die iedere willekeurige sticker voor je maken. Gewoon zeggen wat je wilt en klaar. Staat wel stoer inderdaad, zo'n Speedy op je scooter!
Yorrie schreef:madrieka schreef:Ik ben al de hele tijd opzoek naar stickers van speedy gonzales voor mijn scoot
Is vrij makkelijk aan te komen hoor! Ik ken honderden bedrijven die iedere willekeurige sticker voor je maken. Gewoon zeggen wat je wilt en klaar. Staat wel stoer inderdaad, zo'n Speedy op je scooter!
kopenhagen schreef:wel stoer yvonne, mooie stickers op je scoot!!!
madrieka schreef:die site is under construction dus nou weet ik nog niks
Yorrie schreef:kopenhagen schreef:ja ik heb er nog steeds last van, kan het niet uit mijn hoofd krijgen
Kan me er iets bij voorstellen inderdaad... Zo'n schokkende ervaring vergeet je niet snel...