moest best veel leren omdat ik paar dage niet op school ben
geweest
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En mijn huid heeft nog steeds geen problemen 
glimt lekker zeg, niet zo'n lelijke teddy als die van mij xD

stond zo'n muts achter de balie, zei ze van; en weet niet hoe oud zij is (bedoelde ze mij mee), dus ik zo; "zestien" *arro blik erbij*
wij waren met 2) maarjaaa joh ik durfde toch niet
.

vet veel leren waar ik zooo geen tijd voor heb
xmarliez schreef:een andere vriendin van mij heeft ook 2 jaar lopen zeuren voordat ze een navelpiercing mocht, en wat denk je: kreeg ze hem stoot haar lichaam hem ook uit...Ik heb 6 oorbellen en 1 navelpiercing en nog nooit ergens last van gehad..
dus nou is die nog kleiner, nja heb het idee dat er bij anderen een grotere afstand tussen zit zeg maar. Als m'n huid kleiner wordt dan 5 mm haal ik hem eruit (anders krijg je groot litteken) en laat ik hem na een jaar opnieuw piercen, wel heel zonde... 

xmarliez schreef:Vanny_ jou pony is percies het zelfde als die van mij in der jonge jaren. oo echt leuk joh
Ik heb deze week 100min toetsen, examen toetsenvet veel leren waar ik zooo geen tijd voor heb
ga even in je profiel spieken. Zeg maar Tania hoor. En suc6 met je toetsen.
hij bijt en gaat de heletijd naar de buurman en hij springt teveel (een echte puppy dus) 
. het kan wel zijn dat die iets is uitgegroeit maar niet dat ik er iets van gemerkt heb.. maar bij een vriendin van mij is die gewoon echt uitgestoten en nu heeft ze een vet lelijk litteken.....
ze is nu wit hoor (eerst was ze ook grijs maar aangezien ze 15 is, is het een echt witje geworden
en gaat het over de navelpiercing?
oo ja dat is wel balen... Ik had hem ook begin van het schooljaar laten zetten
, ook me oorbellen zijn nog nooit ontstoken geweest. *gelukkig* 
)