OMG : Nieuwe paginaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

shannen6 schreef:M`n kat moet zo`n wormenpilletje hebben, maar ze loopt steeds voor me weg
shannen6 schreef:Cynn_x schreef:Nou, toch wel weinig hoor.. En ik ken onderhand maar de helft van de Wp'ers, omdat er zoveel nieuwe zijn.
Ik ken ze wel van Boktnamen, maar van sommige weet ik hun echte namen geen eens (meer), en wie ze precies zijn (karakter, verhaal, blah blah).
En ik wil ook helemaal geen ruzie maken ofzo, maar ik wou ook ff me mening kwijt enz.
Ik vind gewoon dat alle andere eerst mogen, lief natuurlijk dat als ik herstelt ben of zo danig, dat ik dan een nieuw topic mag openen,
maar gaan jullie eerst maar hoor!Jullie verdienen het veel meer dan ik.
Shannen, aangenaam kennis met je te maken
Winniiee schreef:Weet trouwens niet of Cyn mij kent.....? Ikke haar wel in elk geval haha!
OMG : Nieuwe paginaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Gekkie!

L_ola schreef:Welnee joh!
Ik ken eigelijk alleen de 'huidige trouwe bokkers'. Die bokkers die al een paar wp's mee gaan.
Denkt aan Barbara, Ruth, Nyckle, Robin, Marije, Cyn enzo.
Hitime schreef:Ja, vind ik eigenlijk ook. En de mentaliteit vind ik ook nou niet je-van-het. Iedere keer dat onzin geblaat. Ik vind kletsen enzo wel leuk, maar niet van die nutteloze berichten, waarin je een beetje loopt te zingen or whatever. Oké, hooguit 1 bericht, maar geen pagina vol

L_ola schreef:In het vorige topic ook iedere keer, NIEUWE PAGINAA!!!
Haha, net of we een aanval kregen..
L_ola schreef:Hitime schreef:Ja, vind ik eigenlijk ook. En de mentaliteit vind ik ook nou niet je-van-het. Iedere keer dat onzin geblaat. Ik vind kletsen enzo wel leuk, maar niet van die nutteloze berichten, waarin je een beetje loopt te zingen or whatever. Oké, hooguit 1 bericht, maar geen pagina vol
Liedjes delen is wel leuk hoor!
Zo had ik ook een tijdje een liedje van jou helemaal blanco gedraait..

L_ola schreef:Dat is ook een beetje de reden waarom ik niet meer terug lees..
De dingen die écht belangrijk zijn worden er toch wel uitgelicht.
Winniiee schreef:Aaah gelukkig Cyn schrok me al rot nee haha
Cynn_x schreef:L_ola schreef:Dat is ook een beetje de reden waarom ik niet meer terug lees..
De dingen die écht belangrijk zijn worden er toch wel uitgelicht.
Ja, ik lees ook zowat nooit terug.
Ik hoor het vanzelf wel, of lees er weer iets van terug op een andere pagina
als er verder over gesproken wordt, dan word ik vanzelf wel nieuwsgierig en ga erna vragen of lees het dán terug.

shannen6 schreef:Cyn ik vind jou ava echt zoo leuk! Waar heb je die van?? Niet dat ik em ook wil ofzo, maar vind em echt vet leuk!

L_ola schreef:Hitime schreef:Ja, vind ik eigenlijk ook. En de mentaliteit vind ik ook nou niet je-van-het. Iedere keer dat onzin geblaat. Ik vind kletsen enzo wel leuk, maar niet van die nutteloze berichten, waarin je een beetje loopt te zingen or whatever. Oké, hooguit 1 bericht, maar geen pagina vol
Liedjes delen is wel leuk hoor!
Zo had ik ook een tijdje een liedje van jou helemaal blanco gedraait..