Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PollyAgain schreef:xMnOn schreef:Jongens ik heb een probleem.
Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen. Ik verzorg Bliksem Hero en Binky. Dit vind ik super, maar ik heb zelf Macho nog. Dus kan ik maar 1 of 2 keer in de week naar hun toe. De eigenaar zoekt nu een andere verzorgster voor erbij. Dat vind ik wel goed, want dan kunnen ze wat afvallen. Maar ik ging dus donderdag met Romy, widner hier op bokt, erheen. We hadden besloten bliksem te rijden, dus zadel erop, het is een pannekoek, die best al oud was. Nou eerst liepen we de stal uit naar het paadje, loopt bliksem tegen het bord. Bord stuk. Nou, ik heb hem nog proberen te maken, maar dat lukte niet meer. Oke, verder, wij waren aan het rijden, scheurt het zadel uit. Zadel was echt tot de helft gescheurt. Ik balen, ik kon er ook niets aan doen. Maar dan zal ik wel weer gezeur krijgen van de eigenaar, want het enige wat ze de laatste tijd op me kan doen ik zeuren, terwijl ik zo verschrikkelijk veel voor haar doe. Ik mest uit, poets die paarden, leer ze nieuwe dingen, geef ze beweging, koop spullen voor ze. Maar even verder met het verhaal. Dus toen ik thuis was even de eigenaar gemaild. Kreeg ik gisteravond antwoord. Manon ik zij toch dat je niet met die paarden naar buiten mocht!!En lekker dan van dat zadel, dat is dan al de 2e. :( Van dat naarbuiten heeft ze me niet goed begrepen, oke, dat is niet zo erg, maar dat ze zo reageerd. Ik heb soms echt de nijging om te stoppen met Bliksem hero en binky, maar ze zijn zo verschrikkelijk lief, en ik ben nu echt aan ze gehecht, ik verzorg ze al 3 jaar!
Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen.
Phoeh heey.. dat is lastig
Ik zou er als ik jou was, toch maar mee stoppen, maar dat zou mijn beslissing zijn.
avaluna schreef:Hoi allemaal:
Ik las: welkom, dus ik neem aan dat we door de keuring heen zijn?
Ik heb eigenlijk meteen een vraagje voor jullie:
Onze dochter is nog klein en voor haar heb ik zo'n kinderzadeltje met handvat van Thorowgood voor op Liesje. Sinds kort hebben we een meisje dat onze pony ook voor ons gaat rijden.
Ze is heel lief en voorzichtig en ondanks dat de pony heel weinig gereden is (onder het zadel dan) gaat het al erg goed. Ik zit alleen even met een goed en passend zadel. Ik heb al wat zadeltjes op de stal geprobeerd. Ik weet dat een en ander afhankelijk is van de ruiter en van de pony, maar ik ben toch wel benieuwd waar jullie mee rijden en wat jullie ervaringen zijn.
De pony is 1,20 en heeft een wat bredere kamer nodig. Ik denk dat een 16 inch voldoende zou zijn.
Ik heb gisteravond/vannacht al eens flink zitten neuzen op Bokt en idd wel wat info gevonden...
Ik zou eigenlijk willen weten wie er verder nog ervaringen heeft met dressuurzadels in een wat lagere prijsklasse. Zo kunnen we misschien wat gerichter op zoek naar een eventueel tweedehands zadel.
Ik heb wel zadels van mijn paard, maar die zijn toch wat groot en lang.
Verder vind ik het gewoon voor onze verzorgster wel ook belangrijk dat ze goed kan zitten.
(Ik ben zelf ook wel verwend met zadels, hihihhi).
Vind het wel moeilijk nu met Liesj, op mijn paard past eigenlijk elke normale maat goed.
Nu heeft Liesje trouwens wel wat schoft, hoor.
Wat een verhaal is het geworden: sorry...
Misschien dat iemand toch wat wil laten horen?
Alvast bedankt...
Vandaag is het superheet dus we gaan waarschijnlijk alleen ons mupke lekker wassen!
xMnOn schreef:Jongens ik heb een probleem.
Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen. Ik verzorg Bliksem Hero en Binky. Dit vind ik super, maar ik heb zelf Macho nog. Dus kan ik maar 1 of 2 keer in de week naar hun toe. De eigenaar zoekt nu een andere verzorgster voor erbij. Dat vind ik wel goed, want dan kunnen ze wat afvallen. Maar ik ging dus donderdag met Romy, widner hier op bokt, erheen. We hadden besloten bliksem te rijden, dus zadel erop, het is een pannekoek, die best al oud was. Nou eerst liepen we de stal uit naar het paadje, loopt bliksem tegen het bord. Bord stuk. Nou, ik heb hem nog proberen te maken, maar dat lukte niet meer. Oke, verder, wij waren aan het rijden, scheurt het zadel uit. Zadel was echt tot de helft gescheurt. Ik balen, ik kon er ook niets aan doen. Maar dan zal ik wel weer gezeur krijgen van de eigenaar, want het enige wat ze de laatste tijd op me kan doen ik zeuren, terwijl ik zo verschrikkelijk veel voor haar doe. Ik mest uit, poets die paarden, leer ze nieuwe dingen, geef ze beweging, koop spullen voor ze. Maar even verder met het verhaal. Dus toen ik thuis was even de eigenaar gemaild. Kreeg ik gisteravond antwoord. Manon ik zij toch dat je niet met die paarden naar buiten mocht!!En lekker dan van dat zadel, dat is dan al de 2e. :( Van dat naarbuiten heeft ze me niet goed begrepen, oke, dat is niet zo erg, maar dat ze zo reageerd. Ik heb soms echt de nijging om te stoppen met Bliksem hero en binky, maar ze zijn zo verschrikkelijk lief, en ik ben nu echt aan ze gehecht, ik verzorg ze al 3 jaar!
Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen.
_R_G_ schreef:IEDEREEN DIE MEE GAAT OP MEETING MOET EVEN OP BLZ 18 VAN HET TOPIC KIJKEN
HEEL BELANGERIJK
Dniekje schreef:pagina 313, da's de auto van donald duck